۱۳۹۲ دی ۲۷, جمعه

نبوی: اعدام های ٦٧ را یاد کسی نیار کسی یادش نیست، ولش کن تموم شد!

زمینه چینی بی شرمانه و خائنانه نبوی برای بازگشت به ایران و احتمالن شرکت در انتخابات ریاست جمهوری!!!
ابراهیم نبوی در دقایق پایانی برنامه افق صدای آمریکا با موضوع «بازگشت به ایران» گفت: "دهه شصت هم که دیگه سی سال ازش گذشته اصلاً کسی یادش نیست!  یارو میگه که آقا سال ٦٧ رو به یاد بیارید ، خوب سال ٦٨ که آقای خمینی "مرحوم" شد کسی یادش نیست شما اصلاً یاد کسی نیار اون سالها رو ! ولش کن!  تموم شد !  به نظر من اصلاً این "داستان" رو نباید بش توجه کرد!"
خاوران؟ اونجارو که دیگه خراب کردن! بی خیال فراموش کنید!
کشتار قارنا؟ اصلن قارنا کجا هست؟!
کسی از کشتار ٨٨ چیزی یادش هست؟! نه! به نظر من اصلاً این "داستان" رو نباید بش توجه کرد!
شکنجه و تجاوز و اعدام زندانیان سیاسی؟ اونا که دیگه نیستن! ولمون کن بابا! گذشته ها گذشته!
جنایت کهریزک هم چند سال ازش گذشته٬ دیگه اینقدر بزرگش نکنید!
ستار بهشتی؟ اون که پرونده اش مختومه شده! دیگه برا چی بزرگش کنیم؟!
زندانیان سیاسی را هم آغا خامنه ای، هر سال، چندتایی شون رو مورد عفو ملوکانه قرار می ده، دیگه چی می خواین؟!
این ها همه را فراموش کنید ولی حسین عربستانی را فراموش نکنید!
 از نظر من ببینید افرادی که از ایران آمده اند بیرون فقط شاید ٥ درصد اینها سیاسی هستند دولت باید برای اون ٩٥ درصد دیگر قطعاً همین الان فکرش را بکند. یعنی برای کسی که نه به کار «فتنه ٨٨» کاری داشته! 
تکلیف آنها که در «فتنه ٨٨» کاری داشتند چی می شه؟ مانند شما بیان چاپلوسی و خیانت و آبروریزی کنند تا بتونن برگردن؟!
  سخنان نبوی خائن تحت تاثیر شراب ناب محمدی!
 من با وحشت از کشور خارج شدم.
 نه نه من با ترس و نگرانی کشور را ترک نکردم، من کشور رو خیلی طبیعی ترک کردم.
متن کامل سخنان این خائن چاپلوس را در اینجا ببینید و بشنوید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر