۱۳۹۲ بهمن ۳, پنجشنبه

شبنم مددزاده با پایان دوران محکومیت آزاد شد

شبنم مددزاده٬ فعال دانشجویی که به همراه برادرش فرزاد از ۵ سال پیش در زندان به سر می برند٬ آزاد شد.
به گزارش سحام٬ ژیلا بنی یعقوب این خبر را در صفحه فیس بوک اش منتشر کرد. این زندانی سیاسی در حالی از زندان آزاد شده که طی ۵ سال گذشته حتی از ۱ روز مرخصی نیز محروم بوده است.
شبنم مدد زاده، نایب رئیس شورای تهران دفتر تحکیم وحدت و دبیر سیاسی انجمن دانشجویان دانشگاه تربیت معلم تهران، اول اسفند ۱۳۸۷ بازداشت شد و ۱۲ خرداد ۸۹ پس از یکسال و چهار ماه که از بازداشتش در زندان اوین می گذشت توسط قاضی مقیسه در دادگاه شعبه ۲۸ انقلاب به اتهام ارتباط و همکاری با سازمان مجاهدین خلق به ۵ سال همراه با تبعید به زندان رجایی شهر کرج محکوم شد.
به گزارش خبرگزاری هرانا، برادر وی فرزاد مددزاده همچنان در سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج بشر می‌برد و یکی از بستگان وی به گزارشگر هرانا گفت: «تاریخ آزادی فرزاد مددزاده ۳ بهمن ماه تقویم شده است و امیدواریم فرزاد مددزاده نیز طی روزهای آتی از زندان آزاد شود.»
شیرزن قهرمان آزادیت خجسته باد

با آرزوی آزادی همه زندانیان سیاسی
 پی نوشت: 
فرزاد مددزاده پس از ۵ سال از زندان آزاد شد.
به گزارش سحام٬‌ فرزاد مددزاده فعال دانشجویی زندانی قرار بود روز پنج شنبه با اتمام مدت زمان حبس خود از زندان آزاد شود٬ اما این اتفاق تا امشب رخ نداد.
فرزاد مددزاده اول اسفندماه ۸۷ به همراه خواهرش شبنم بازداشت و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شد. این دو پس از یک سال و پنج ماه بازداشت سرانجام در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی مقیسه‌ای محاکمه و به ۵ سال حبس تعزیری همراه با تبعید به زندان رجایی شهر کرج محکوم شدند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر