۱۳۹۳ فروردین ۲۲, جمعه

شکارچیان٬ این دایه های مهربانتر از مادر!!!

"اسرافیل شفیع زاده" در حال خدمت به اقتصاد کشور!
در این باره جناب بهادر شمشکی کارشناس کشتار حیوانات فرموده اند: اون آقایی که برمیگرده میگه این قوچ پیر سهم پلنگ و گرگه 
اولا باید بگم که این قوچ از دست خیلی از گرگها و پلنگ ها فرار کرده که به این سن رسیده و استاد کوهه
یعنی تا حالا هم که از دست گرگ و پلنگ و آدمیزاد فرار کرده٬ شانس آورده و دیگه بسشه و باید توسط شکارچی کشته بشه!!!
نظر جنابعالی درباره افزایش سالمندان چیه؟!!! تصمیمی برای آدم هایی که از دست مرگ فرار کرده اند و به مرز ۸۰ و ۷۰ رسیدن٬ ندارید؟!!!
دوما همونطور که گفتم قوچ و کل پیر دیگه توانایی جنسی ندارن برای تولید مثل اما اجازه تولید مثل به جوونترها رو هم نمیدن پس با شکار قوچ و کل پیر فرصت جفتگیری جوونترها فراهم میشه
پس پدر پیرتان را هم با همان تفنگ شکارتان خلاص کنید که مبادا چند تا دختر و زن جوان را صیغه کنه٬ تا فرصت به جوونترها هم برسه!!!
سوما نه تنها شکارچی خارجی بلکه شکارچی های قانونمند ایران هیچکدام بخاطر گوشت قوچ و کل پیر رو شکار نمیکنن
شکارچیان قانون مند بیشتر بخاطر بیماری ها٬ عقده ها و کمبود های روانی  شان حیوانات را می کشند.
حیوانات را می کشند تا سر حیوان بی آزار را به دیوار اتاقشان آویزان کنند٬ پوستش را بفروشند و یه کبابی هم درست می کنند که مبادا گوشتشون حروم بشه!!!
چهارما هرکس تفنگ دست بگیره شکارچی نیست
به جز داشتن تفنگ؛ بی رحم٬ خونخوار و روانی بودن٬ چه شرایط دیگری باید داشته باشیم تا به افتخار داشتن نام شکارچی نایل شویم؟!!!
و دوست گرامی مان احمدرضا نیکزاد فرموده اند:
دوستان عزیز فکر می کنم دارید یه خورده بی راهه میرید این "بنده خدا" که بدون مجوز این کارو انجام نداده اگه می خواهید کسی را مقصر بدانید باید سازمان محیط زیست را سرزنش کنید متاسفانه خیلی از موارد هست که متاسفانه مخالفین شکار نمی بینند
طفلی!!! بنده خدا!!! قانونی حیوانات را می کشه!!!
 همچنین می فرمایند سازمان محیط زیست را سرزنش کنید٬ انگار مسوولان و دست اندرکاران این سازمان از کره ماه آمده اند و از جیره خواران و دست نشاندگان این رژیم اسلامی جنایتکار و دزد نیستند و حرف حساب حالیشون می شه!!!
 ۱- ۹۹ درصد حیوانات بدون مجوز شکار می شود که مقصرین حتی شناسایی نمی شوند
۲- یکی از بزرگترین مشکات حیات وحش کشور ما وجود دام بیش از ظرفیت مراتع می باشد حتی در مناطق چهارگانه محیط زیست وحتی پارک های ملی محیط زیست دامداران مرتع دارند وآمار ارایه شده وحشتناک است ظاهرا دام موجود در ایران بیش از حدود ۹ برابر ظرفیت مراتع می باشد
۳ - یکی از بهترین راهکارها که درکوتاه مدت جواب می دهد وحیات وحش کشور را نجات می دهد بیرون راندن دام حداقل از مناطق چهار گانه محیط زیست می باشد که سرمایه گذاری عظیمی می طلبد و آن هم خرید مراتع دامداران وبیرون کردن آنها از مراتع می باشد
۴- به دوستان عزیز توصیه می کنم در این جهت حرکت کنند
دوست گرامی بهتر نیست بجای اینکه لقمه را از پشت سر در دهان بگذاریم٬ راه ساده تر٬ ارزان تر٬ اخلاقی تر٬ سلامت تر و آسان تر گیاهخواری را انتخاب کنیم؟ یا دست کم چند روز در هفته گوشت و لبنیات نخوریم؟
هر چه تقاضا برای فرآورده های گوشتی و لبنی کمتر باشد٬ عرضه هم کمتر خواهد شد.
نفرت و بیزاری من ازآن دسته شکارچیان ریاکار و پست فطرتی که با پرداخت پول٬ جواز کشتار حیوانات را دریافت می کنند و مدعی حمایت از محیط زیست و حیات وحش هستند٬ بیشتر است از آن خونخواران روانی که بدون جواز حیوانات را می کشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر