۱۳۹۳ فروردین ۲۲, جمعه

تعرض نزدیکان نماینده اصفهان و حامیان رهبری به آرامگاه ایرانشناس آمریکایی

پس از تذکر  نماینده اصفهان برای جلوگیری از دفن ریچارد فرای ایرانشناس آمریکایی عده ای نزدیکان این نماینده اقدام به تعرض به آرامگاه  آرتور پوپ و همسرش که در ایران دفن شده کردند.
ندای سبز آزادی: احمد سالک نماینده اصفهان در صحن علنی مجلس گفته بود: بنده شب گذشته حضوری با آقای روحانی صحبت کردم. از آقای رئیس جمهور و وزیر کشور درخواست می‌کنم که هرچه سریعتر جلوی ورود جنازه پلید ریچار فرای جاسوس سازمان سیای امریکا برای دفن در اصفهان در کنار قبر استاد سارقش آرتور پوپ در جوار رودخانه زاینده رود گرفته شود و به نمایندگان اعلام می‌کنم که زاینده رود به رودخانه مرده رود تبدیل شده است.
سبب خشک شدن زاینده رود هم روشن شد!!!
امام‌جمعه اصفهان: ریچارد فرای زباله غربی بود و نباید در ایران دفن شود
محمد تقی رهبر ، امام جمعه اصفهان نیز ریچارد فرای را «زباله غربی» توصیف کرده و گفته «مردم اصفهان اجازه‌ چنین کاری را به مسئولان نخواهند داد که جنازه یک فرد جاسوس سیا در اصفهان دفن شود.»
آقای فرای که ده‌ها سال از عمر خود را صرف معرفی ایران و تاریخ آن به جهانیان کرد، وصیت کرده بود که پس از مرگ در کنار زاینده‌رود اصفهان به خاک سپرده شود.
پیکر او هم اکنون در سردخانه‌ای در آمریکا نگهداری می‌شود تا خانواده‌اش بتوانند آن را برای خاکسپاری به ایران منتقل کنند. این در حالی است که برخی از مسئولان این شهر، نمایندگان آن در مجلس، امام جمعه و اصولگرایان به شدت با این مسئله مخالفت می‌کنند.
پیش از هر چیز٬ بنای گور این عربستانی بی خاصیت و متجاوز را تخریب کنید که می توان با طلاهایش برای مردم ایران٬ ده ها بیمارستان و مدرسه و خانه و... ساخت!
پی نوشت
خیلی کم پیش میاد که کسی زیر پست هام دیدگاهی بزاره و نظری بنویسه برای همین هم بطور مرتب به بخش دیدگاه ها نگاه نمی کنم و گاهی چند ماهی طول می کشه تا سری به بخش دیدگاه ها بزنم و تک و توک دیدگاه های نوشته شده را بخوانم مانند این 
دیدگاه که با نثر بسیار شیوای اسلام ناب محمدی نوشته شده
این هم پاسخ شما جناب مسلمان ارزشی
بنده را نوکر نان به نرخ روز خور و قلاده به گردنِ ...خطاب کردید. با نشر اینگونه نوشتارها٬ چیزی نصیب بنده نمی شود ولی شما چرا با نام ناشناس دیدگاه گذاشته اید؟ با این ادبیات زیبای اسلامی اگر شناخته شوید بی گمان نانتان در روغن خواهد بود

۱ نظر:

  1. خفه شو بی همه چیز بی پدر مارد حرامزاده /کیرم تو روح آمریکایی پلید/مرگ بر آمریکا /خوب کاری کردن.آمریکا و اسراییل باید از صفحه روزگار محو شوند. نوکر نان به نرخ روز خور و قلاده به گردن کص کش

    پاسخحذف