۱۳۹۳ فروردین ۲۲, جمعه

گوشتی که می خورید

در یک اتفاق دردناک،از شکم گوسفندی که توسط قصاب سر بریده شده بود چهار بره سالم بیرون آمد.
دیده بان حقوق حیوانات: به گزارش ایران ناز در یکی از قصابی های شهرستان پارس آباد مغان، قصابی که بعد از سر بریدن یک گوسفند قصد داشت گوشت آنرا بفروشد به محض بریدن شکم این حیوان در کمال تعجب با بره هایی چهار قلو مواجه می شود.این قصاب به محض دیدن این صحنه بره ها را بیرون می کشد و با دادن شیر پستانک مصنوعی و خشک کردن بدن این چهار قلوها توسط سشوار مانع از تلف شدن آنها می شود.
جای تعجب نیست که مانع از بین رفتن آنها شده!!! یک ماه دیگه٬ هر چهار تاشون رو می کشه تا هم پول بیشتری به جیب بزنه و هم گوشت کباب بره شما آماده بشه...
به نظر شما این نامرد پست فطرتی که روزانه کارش کشتن حیوانات است متوجه نشده بود که گوسفند بی زبان و بی دفاع حامله است؟ آنهم نه یکی٬ نه دو تا٬ نه سه تا بلکه چهارقلو؟!!!

تفو به شرفت که نداری...
خنده و شادی ایرانیان با فرهنگ ۲۵۰۰ ساله + ۱۴۰۰ سال اسلام ناب محمدی از بی مادر شدن بره های کوچک
گزیده خبر در سایت اصلی - آران مغان: در یک پدیده نادر، گوسفندی که توسط قصاب سر بریده شده بود در کمال تعجب از شکم این گوسفند چهار بره سالم بیرون آمد.

و این هم متن خبر از سایت ایران ناز: در یک اتفاق "جالب" و نادر٬ گوسفندی که توسط قصاب سر بریده شده بود در کمال تعجب از شکم این گوسفند چهار بره سالم بیرون آمد.
در ایران ما به کشتارگاه نیازی نداریم. در این کشور اسلامی٬ به هر مناسبتی می توان حیوانی را وسط خیابان بر زمین کوبید و سرش را برید... عید و عزا٬ عروسی و بدنیا آمدن فرزند٬ در اندوه عرب هایی که ١٤٠٠ سال پیش مرده اند٬ پیروزی تیم فوتبال و مراسم استقبال از رییس جمهور٬ خرید ماشین و قبولی در کنکور٬ شفای بیمار و اگر هم بیمار درگذشت برای سلامتی روحش و صد البته کباب!!!

ای تف به گور ابراهیم ریاکار با اون خواب دروغینش و نفرین بر تمامی ادامه دهندگان راهش؛ بی خردانی که در قرن بیست و یکم، دروغ های سه هزار سال پیش این حیله گر دغلباز را باور می کنند و بخاطر خودخواهی خودشان حیوانات بی دفاع را بی رحمانه می کشند...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر