۱۳۹۰ مرداد ۱۰, دوشنبه

کدام محصول آرایشی بهداشتی ناقض حقوق حیوانات است؟/ لیست محصولات

دیده بان حقوق حیوانات: آزمایش روی حیوانات واژه ای است که با پیشرفت علم، بیشتر و بیشتر شنیده می شود. حیواناتی که بدون داشتن حق انتخاب، برای شکنجه شدن، تکه تکه شدن، آزار دیدن، بیمار شدن و تحمل درد و رنج های شدید توسط دانشمندان و محققین تکثیر می شوند. برای تولید داروی انسانی، تعداد بی شماری از آنها با دوزهای مختلف داروی اولیه تلف می شوند. برای کشف میزان خطر سیگار، در تمام طول عمر کوتاه و ضد طبیعتشان دود غلیظ و دایمی سیگار را تنفس می کنند و حتی برای زیبا شدن ظاهری ما، کور می شوند، بیماری پوستی می گیرند و می میرند!
بسیاری از مواد آرایشی و بهداشتی قبل از تولید انبوه بر روی حیوانات آزمایش می شوند. چشم، گوش، بینی، دهان و پوست های بسیاری در این راه آسیب می بیند و حیوانات بی شماری عمرشان در حالی تمام می شود آغشته به مواد آرایشی هستند!

درنا فرزادی از ایرانیان مخالف آزمایش روی حیوانات، لیستی منتشر کرده است از محصولات آرایشی و بهداشتی که بر روی حیوانات آزمایش نمی کنند و برند های شناخته شده ای که با آزمایش روی حیوانات تولید می شوند. استفاده از محصولات بدون زجر و نخریدن محصولاتی که روی حیوانات آزمایش می شوند، در صورت همه گیر شدن، منجر به کاهش یا حذف آزمایش روی حیوانات در این حیطه خواهد شد.

برای مشاهده لیست به سایت دیده بان حقوق حیوانات بروید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر