۱۳۹۰ اسفند ۴, پنجشنبه

مادر، کلاغ، گربه، سگ

این فیلم را در فیسبوک گروه امداد و نجات حیوانات اصفهان دیدم و بسی دلگرم و امیدوار شدم که ایرانی واقعی هنوز هم باعث افتخار و سربلندی است و دلی سرشار از مهربانی در سینه دارد.
همانطور که خودشون خواسته بودند که:
"بهترین کمک به ما"share" شیر کردن است. نه "like"لایک کردن. عزیزانی که ویدئو رو دوست داشتید لطفا شیر کنید."
من هم "شیر" کردم!

به امید اینکه شاید شما هم با دیدن این فیلم مانند این عزیزان، همتی کنید و برای یک وعده و یک روز هم که شده سهمی در سیر کردن این حیوانات دوست داشتنی و بی پناه داشته باشید و یک روز به عمر کوتاه آنها بیافزایید...
و اگر خودتون وقت و حوصله اش را ندارید دست کم می توانید به این انسانهای واقعی و نیکوکار از لحاظ مالی یا غیرمالی کمک کنید
میگویند: تعداد این حیوانات گرسنه بین ٣٠ تا ٤٠ در نوسان است. ظاهرا شبیه یکدیگر هستند ولی هر کدام سر گذشتی دارند و سر نوشتی. اغلب انها بیشتر از یک سال عمر نمی کنند و آن هم با درد و رنج و گرسنگی. سعی کردم با یک وعده غذای ناچیز و سه وعده محبت از رنجشان بکاهم. آنها سر ساعت معین در محل خودشان (هر کدام... جای و محل مخصوص دارند)منتظر می مانند
از زبان خودشان بخوانید:

در صورت پیدا کردن حیوانات تصادفی در هر ساعت از شبانه روز با شماره ٣٦٣٦ ٢٦٩ ٠٩٣٨ تماس بگیرید
ماموریت ما از حدود ١٠ سال پیش شروع شد.از زمانی که نتوانستیم چشممان را بروی ٣ بچه گربه ای که قبل از شروع آن تگرگ وحشتناک (که فکر میکنم همه به خاطر داشته باشید)در کنار جوی آب رها شده بودند ببندیم و پس از آن ،روز به روز کار ما بیشتر شد و مسوولیت های بیشتری را به گردن گرفتیم تا به امروز که می بینید خوشبختانه این نعمت را داریم که از ١٣ گربه در خانه نگهداری می کنیم و حدود ٧٠ گربه و سگ ولگرد را روزانه غذا میدهیم (فیلم و عکس فعالیت ها بر روی wall گروه موجود است)و برای گسترش این خدمات به کمک دوستان علاقمند نیازمندیم که بتوانیم فعالیت هایمان را گسترش دهیم.
هدف و آرزویمان زدن اولین پناهگاه حیوانات اصفهان است. به امید آن روز.
دوستانی که علاقمند هستند این کوچولو های نازنین رو از نزدیک ببینند و یا سرپرستی آنها را قبول کنند لطفا با آقای اسلامی فر تماس بگیرند.

در حال حاضر این گروه مکان خاصی برای نگهداری حیوانات بی سرپرست ندارد و با پناهگاه خاصی همکاری نمی کند و در اصفهان هم مکان مشخصی برای نگهداری حیوانات بی سرپرست و جود ندارد.
اما در صدد هستیم که اولین پناهگاه حیوانات اصفهان را راه اندازی کنیم.
کلیه کسانی که توانایی نگهداری حیوانات خانگی بی سرپرست را دارند : لطفا با ما تماس بگیرید و یا شماره تلفن خود را برای ما message کنید.
کلیه دوستانی که مایل هستند برای تشکیل اولین پناهگاه حیوانات اصفهان کمک (هر گونه کمک اعم از مالی یا غیر مالی)و یا همکاری کنند لطفا با آقای اسلامی فر تماس بگیرند.
امید کوچک

این اسمی است که ما به خانه مان داده ایم.خانه ای اجاره ای با ٣ اتاق و حالی کوچک در شهرکی کوچکتر.یک سگ بیمار (داع الرقص) و البته تصادفی.دو گربه بی مادر در حیاط و ١٢ گربه در داخل خانه که شیطنت می کنند و غذا می خواهند.یکیشان بیماری نادری دارد(هموبارتونلا)و دیگری با شکستگی قدیمی ران و لگن که می لنگد و آن یکی که در اثر تصادف با موتور از دید یک چشم محروم است و صد البته مهمانهای نا خوانده که گاهی سگی بیمار یا تصادفی.یا گربه ای در اثرخشونت انسانی یا ماشینی،پرنده ای تیر خورده و .........و..........

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر