۱۳۹۰ اسفند ۷, یکشنبه

دعوت تشکل‌ها و احزاب سیاسی به عدم شرکت در انتخابات فرمایشی

آزموده را آزمودن خطاست!

آخوند خزعلی: اگر كسی ٢٠ ميليون كه نه اگر ٤٠ ميليون نيز رای بياورد اما ولی‌فقيه آن را تنفيذ نكند آن ٤٠ ميليون رای برای آن شخص اعتباری به همراه ندارد.

آخوند مصباح یزدی: اگر رئیس جمهور منتخب مردم از طریق ولی فقیه نصب نشود طاغوت است و اطاعت از او حرام خواهد بود.
شرکت در انتخابات = خیانت به خون شهدای جنبش سبز و زندانیان سیاسی
  کلمه: مردم می گویند: کدام انتخابات؛ زیربار گرانی و مشکلات له شده ایم

دعوت شورای هماهنگی راه سبز امید به تجمعات ۱۱ اسفند در اماکن عمومی و خانه نشینی در ۱۲ اسفند
دومین بیانیه نمایندگان ادوار مجلس تحریم انتخابات، گردن ننهادن بر باج خواهی حاکمیت است
چهار حزب بزرگ کردستان، خواستار عدم مشارکت و خانه نشینی مردم در روز انتخابات شدند

یک فعال مطبوعاتی و بسیجی جنگ هشت ساله، خواستار عدم حضور مردم در انتخابات مجلس شد

مولانا عبدالحمیدامام جمعه اهل سنت زاهدان: موضع انتخاباتی خود را قبلا اعلام کرده ام و از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کنم

ادیب برومند رئیس هیأت رهبری و شورای مرکزی جبهه ملی ایران: در این انتخابات هم مانند دوره های پیش شرکت نمی کنم
کلمه: هر شهروند، یک رسانه؛ تماس سبز با خویشان و دوستان
۲۲ خرداد که در انتخابات شرکت کردم، رایم را دزدیدند. خواهر و برادرم را کشتند و دوستانم را در بند کردند.
دعوت اعضا و علاقمندان نهضت آزادی ایران در خارج کشور به عدم شرکت در انتخابات

ملت شریف و ستمدیده ی ایران!
در شرایط کنونی و در فضای سرکوب شدید نیروهای مترقی و دمکراسی‌خواه و تشدید روحیه‌ی یاس و ناامیدی ناشی از تقلب گسترده و نادیده گرفتن آرای اکثریت ملت در انتخابات ۸۸، همچنین افزایش محدودیت‌ها و عدم بروز کوچک ترین نشانه‌ مثبت در تغییر سیاست‌ها و تصمیم‌سازی‌های غیرمردمی نسبت به آزادی و سلامت انتخابات، امکان مشارکت نیروهای دمکراسی‌خواه به کلی منتفی شده است.
رضا پهلوی: سیرک انتخاباتی جمهوری اسلامی

در این شرایط حساس و بحرانی، شرکت در انتخابات نمایشی حکومت اسلامی، پایمال نمودن خون هزاران ایرانی است که جانشان را در راه آزادی، دموکراسی و سربلندی این سرزمین فدا نمودند، شکستن عهدی است که با زندانیان سیاسی-عقیدتی بسته ایم، کسانی که برای آزادی ما و سرزمینمان، دربند این حکومت مستبد گرفتار شده اند.
بنی صدر: مردم ایران! رفتن شما پای صندوق رای، خطر حمله نظامی را افزایش می دهد
راه کارگر: با تحریم هر چه گسترده تر انتخابات مجلس را به ضربه ای تازه به دستگاه ولایت تبدیل کنیم
سازمان فداییان خلق ایران ( اکثریت): آری به انتخابات آزاد، نه به انتخابات فرمایشی

محمد ملکی: آقایان، بس کنید!
سخنی با "داد"ستان دادگاه انقلاب اسلامی تهران
خبردار شدم که آقای دادستان دادگاه انقلاب اسلامی تهران تهدید کرده اند اگر کسی مردم را دعوت به تحریم انتخابات کند، تحت تعقیب و پیگرد قرار خواهد گرفت. درست است که در این سی و سه سال از سوی حکومتگران از این نوع تهدیدها زیاد شنیده ایم و مردم ما هزینه های فراوانی را متحمل شده اند، اما این یکی در آستانه خیمه شب بازی جدیدی که از آن به نام انتخابات نام برده می شود، از آن حرفهاست؛ حرفی که در آن خشونت است و بی رحمی و شمشیرکشیدن به سوی مردم.
جناب آقای دادستان دادگاه انقلاب اسلامی تهران، من به عنوان یک شهروند ایرانی وظیفه ی خود می دانم عقیده ام را بگویم و روی آن تبلیغ کنم، بنابراین من رسالت و وظیفه ام را انجام می دهم شما هم به کار و مأموریت خود ادامه دهید. در آخرین نامه نظرم را گفته ام و بازهم تکرار می کنم که:
شرکت در انتخابات فرمایشی و نمایشی تایید همه ی نابسامانی هاست، بیاییم این بار با تجربه گیری از گذشته، انتخابات را به یک تحریم فعال و هدفمند تبدیل کنیم و با اعتراض و عدم حضور پای صندوقهای رأی گیری به حاکمان بفهمانیم ملت ما هنوز سرزنده و فعال، مقاوم و هوشیار است و دیگربار فریب فریبکاران را نخواهد خورد.
سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران در بیانیه ای اعلام کرده است که در شبه انتخابات فرمایشی نه نامزدی دارد و نه به نامزدی رأی خواهد داد.
حالا اگر هم هوادار هیچکدام از این حزب ها، گروه ها و افراد نیستید ولی خواهان ایرانی آزاد و دموکراتیک هستید، این انتخابات مسخره و نمایشی را تحریم کنید، البته بجز ساندیس خورها، چاپلوس ها و دزدانی که خیر سر حکومت اسلامی به نان و نوایی رسیده اند!

و اگر هم از ترس، تا کنون در هیچ راهپیمایی شرکت نکرده اید، روی اسکناسی شعاری ننوشته اید، اعلامیه ای پخش نکرده اید، بر روز دیواری شعاری ننوشته اید و خلاصه بهیچ گونه ای فریاد اعتراضتان را بگوش جلادان حکومت اسلامی نرسانده اید و منتظر حضور امام زمان هستید تا نجاتتان دهد!!! همینطور دست روی دست بگذارید و منتظر بمانید!!!
...تا روزی که جلادان رژیم بی بهانه یا با بهانه به خانه تان بریزند، بازداشت و شکنجه تان کنند، اموالتان را به غارت ببرند، اشتباهی در خیابان به شما شلیک کنند و یا...
تا بلکه شما هم به مردم بپیوندید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر