۱۳۹۱ تیر ۱۴, چهارشنبه

اخراج تماشاگران زن بازی‌ فوتبال نونهالان از ورزشگاه

ممانعت از برگزاری دیدار دوستانه تیم های فوتبال نونهالان نود اورمیه و پرسپولیس تهران،توسط برخی از مسئولین هیئت فوتبال اورمیه

پانا خبرگزاری کانون دانش آموزی: یحیی بهاری مدیر مدرسه فوتبال نود ارومیه نیز در رابطه با این موضوع در گفتگو با خبرنگار پانا در ارومیه اظهار کرد: مسئولین عدم واریز پول جهت استفاده از چمن این ورزشگاه را علت اصلی ممانعت از برگزاری این مسابقه اعلام می کنند که آن ها قبلا این موضوع را به ما اطلاع نداده بودند.
وی به علت دیگر عدم برگزاری این مسابقه اشاره کرد و گفت: حضور بانوان در سکوهای تماشاگران را یکی دیگر از علل ممانعت از برگزاری این مسابقه میدانند.
مدیر مدرسه فوتبال نود ادامه داد:اینکه میگویند حضور بانوان موجب عدم برگزاری این مسابقه شود؛ حرف قابل قبولی نیست، به دلیل اینکه اولا بانوان حاضر در ورزشگاه تماما اولیای بازیکنان نونهال ما می باشد و دوما، به نظر من حضور بانوان برای تماشای فوتبال رده های سنی نونهالان عیبی نداشته باشد و سوما مسئولین ورزشگاه باید از قسمت ورودی ورزشگاه مانع حضور آنان در ورزشگاه می شدند.
وی افزود: ما روز دوشنبه هم با همین تیم نونهالان پرسپولیس دیدار دوستانه داشتیم که نسبت به بازی امروز، از اهمیت کمی برخوردار بود و نکته قابل توجه این است که چرا روز دوشنبه مسئولین مربوطه با حضور بانوان در سکوهای تماشاگران، مخالفت جدی نکردند!؟
سرانجام، این دیدار پرحاشیه پس از خروج چندلحظه ای تماشاگران زن با تاخیر بیش از نیم ساعت شروع شد که با گذشت ٥ دقیقه از شروع بازی، زنان تماشاگر دوباره در جایگاه خود مستقر شدند.
نمی دونم توی این دنیا چیزی هم مسخره تر و غیرانسانی تر از این قوانین شرع اسلام پیدا می شه؟!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر