۱۳۹۱ مرداد ۷, شنبه

کرایه نام ایران در المپیک با ۴۰ هزار دلار توسط شرکت چینی

جرس: دبیر سابق انجمن صنایع نساجی با انتقاد شدید از چینی بودن لباسهای ورزشکاران ایران در المپیک گفت: یک شرکت چینی در ازای پرداخت تنها ۴۰ هزار دلار نام ایران را در بازیهای المپیک کرایه کرده و برای خود تبلیغ می‌کند.
به گزارش ایسنا، جمشید بصیری تهرانی با ابراز تاسف از عملکرد وزارت ورزش و جوانان در مورد ارائه سفارش ساخت لباسهای ورزشکاران ایران در المپیک به یک شرکت چینی گفت: این شرکت چینی در ازای پرداخت تنها ۴۰ هزار دلار به طرف ایرانی لباس ورزشکاران ما را دوخت که به عنوان لباس تمرینی ورزشکاران ایرانی استفاده می‌شود.
 او با طرح این سوال که آیا نام ایران تنها ۴۰ هزار دلار می‌ارزد و آیا نمی‌شد سفارش ساخت لباسهای ورزشکاران ایران را در المپیک به تولیدکنندگان داخلی داد؟ گفت: چین خودش بزرگترین خریدار ماشین‌آلات نساجی خارجی بوده و این در حالی است که از نام ایران برای تبلیغ در المپیک سوء استفاده کرده است.
 بصیری با بیان این‌که در ادوار گذشته المپیک نیز مسوولان ورزشی از این دست اشتباهات مرتکب شده‌اند، عنوان کرد: تبلیغ یک برند چینی در المپیک توسط کاروان ورزشی ایران بزرگترین توهین به ملت ایران است.
 براساس این گزارش این شرکت چینی که تا شش ماه قبل بزرگترین شرکت تولید پوشاک مارک آمریکایی نایک بود و بعد از قطع همکاری با این شرکت هم‌اکنون به صورت مستقل به فعالیتهای خود ادامه می‌دهد و با توافق صورت گرفته بین کمیته ملی المپیک و این شرکت چینی قرار شده ۱۰۰۰ دست کامل لباس و مبلغ ۴۰ هزار دلار بابت تهیه لباس تمريني كاروان ورزشي ايران در المپيك لندن از طرف اين توليدكننده به كميته پرداخت شود.

گامی بزرگ در راستای اجرایی شدن آرمان های شعار تولید ملی، حمايت از كار و سرمايه ايرانی!!! 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر