۱۳۹۱ مرداد ۱۴, شنبه

كشتار بی رحمانه محيطبانان مظلوم همچنان ادامه دارد

محيطبان جوان ملايری به ضرب گلوله شكارچيان به شهادت رسيد
سبزپرس- گروه محيط زيست طبيعی: عبدالله ياری،‌ رييس منطقه حفاظت شده لشگردره در شهرستان ملاير، شب گذشته در حين انجام ماموريت و گشت زني در مواجهه با شكارچيان متخلف به ضرب گلوله به شهادت رسيد.
به گزارش سبزپرس و بر اساس اطلاعات دريافتی از اداره كل محيط زيست استان همدان محيطبان عبدالله ياری،‌ شب گذشته در حين گشت زنی در منطقه حفاظت شده لشگر دره با يك گروه سه نفره از شكارچيان متخلف مواجه شد كه بعد از دستور ايست و متوقف نمودن شكارچيان،‌ در حالی كه به قصد توقيف سلاح شكارچيان به سمت آنها قدم بر می داشت با شليك گلوله يكی از شكارچيان كه به سمت او نشانه گرفته بود به شهادت رسيد.
در همين حال درگيری بين ساير محيطبانان و شكارچيان در گرفت و در نهايت هر سه شكارچی دستگير و تحويل مقامات قضايی شدند. اما محيطبان عبدالله ياری قبل از رسيدن به مركز درمانی به دليل شدت جراحت وارده جان باخت و به شهادت رسيد.
هر چند که قاتل و قاتلان تنها این شکارچیان متخلف نیستند و سرور و پیشوای تمام شکارچیان یعنی رییس و دیگر دست اندرکاران سازمان نابودی محیط زیست ایران که با دریافت پول،‌ چپ و راست جواز حمل اسلحه و شکار صادر می کند نیز دست هایشان بخون تمامی محیطبانان شهید آلوده است...
شهادت این محیطبان دلیر و زحمتکش را خدمت خانواده داغدیده این شهید گران پایه و تمامی دوستداران طبیعت و محیط زیست ایران تسلیت عرض می کنم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر