۱۳۹۲ مهر ۲۸, یکشنبه

لطفن کمک کنید

 
نترسید! درخواست کمک مالی نیست و هیچ خرجی براتون نداره!!!
این درخواست کمک را در صفحه دیده بان گربه های ایران دیدم و به یه بیست سی تایی از صفحه های ریز و درشت مثلا حامی حیوانات سر زدم و دیدم بجز یکی دو نفر، کسی این پست را به اشتراک نگذاشته... این هم از اتحاد و همکاری دوستداران حیوانات در ایران!!!
دیدم منکه کاری از دستم بر نمی آد، دست کم بزارمش اینجا شاید چند نفری ببینند و کاری کنند...

دیده بان گربه های ایران - از شب جمعه تامی من غیبش زد... هر چی رفتم روی پشت بام پیداش نکردم. تا اینکه امروز صبح دیدم خانه بغلی صدای گربه از جائی میاد رفتم دیدم یک تله کوچک ناجور گذاشتن و یک گربه بدبخت توش گیر کرده.
مرد شکم گنده جوان خیلی ثروتمند آمد و گفت میخواد همه اینها را تک تک ببره. کلی باهاش صحبت کردم از آن ادمهای بی انصافی که فکر میکنه صاحب زمین و زمانه. بعدم حرف بیماریزا بودن و برنامه میزبان ناخوانده کانال من و تو و شروور های همیشگی ایرانیان.
بالاخره از زیر زبانش کشیدیم که تامی را برده در زعفرانیه خیابانی باسم ماکوئی یا ماکوئی پور ولش کرده.

آیا بین دوستان کسی ساکن زعفرانیه هست؟ این خیابان را میشناسید.
طفلکی تامی گربه ای نیست که بتونه از پس خودش بر بیاد

 اگر ساکن آن منطقه هستید در پیدا کردنش بمن کمک کنید.
عکس زیر تامی و جری هستند. تامی گربه عقبی ست.. جری طفلکی که چند ماه قبل از بین رفت
البته یک کار دیگه هم از دست من برمیآد!!! اونم اینکه از ته دل آرزو کنم و فکرم را متمرکز کنم روی این جوان بی شرف و ثروتمند تا به چنان دردی دچار شود که نه تنها تمام ثروتش را در این راه بدهد بلکه کلیه و کبدش را هم مجبور شود بفروشد!!!
پیشاپیش هم پاسخ کسانی را بدم که شاید بپرسند:" بخاطر یک گربه؟!!!" بله!!! بخاطر یک گربه و درد و اندوه و نگرانی و دلشوره نگهدارنده اش، زیرا ارزش این گربه، صد برابر چنین بی رحم هایی است که فکر می کنند شهر و کشور و این کره خاکی مان تنها به انسانهای نفرت انگیزی مانند این پست فطرت تعلق دارد...

۲ نظر:

  1. من ساکن تهران نیستم ولی خودمم مجبورم با هزار تا از این پست فطرت ها سر وکله بزنم تا بتونم به چنتا گربه بی گناه غذا بدم من عاشقشونم نمیتونم فکرشم بکنم که اینا بگیرن و ببرن سر به نیست کنن جلوشون در میام جوابشونم میدم اما در نهایت به خاطر بچه هام مجبور میشم کنار بیام و ببرمشون سر کوچه و سریع پراکندشون کنم چون میترسم اونا قربانی قلب سیاه و پلید اینا بشن

    پاسخحذف
  2. درود بر آیدای نازنین و مهربان
    کار بسیار درستی می کنید که با این بی همه چیزها درگیر نمی شوید. از این پست فطرت هایی که تفریح شان، تماشای اعدام و شلاق خوردن هموطنان شان است، هیچ بی رحمی ای بعید نیست. زیرا اینگونه بیماران روانی از آزار دادن انسان ها و حیوانات، هر دو لذت می برند.

    پاسخحذف