۱۳۹۴ آبان ۲۳, شنبه

کشتار در پاریس

تروریست های مسلمان با فریادهای الله اکبر بیش از ۱۲۰ نفر را کشتند.
دویچه وله: جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴، نقاط مختلف پاریس شاهد چند عملیات تروریستی تیراندازی و انفجار بود که باعث کشته شدن دست کم ۱۲۰ و مجروح شدن بیش از  ۳۰۰ نفر شد.
دو انفجار انتحاری در اطراف استادیوم ملی که بازی دوستانه فرانسه و آلمان در آن در جریان بود باعث کشته شدن ده‌ها نفر شد.
دست‌کم ۱۰۰ تن از قربانیان این حادثه از کسانی بودند که برای تماشای کنسرت یک گروه راک آمریکایی به سالن ۱۵۰۰ نفری "باتاکلان" رفته بودند. افرادی که موفق شدند در جریان گروگان‌گیری دو ساعته از چنگ گروگان‌گیران در این سالن کنسرت بگریزند، می‌گویند آنها سلاح‌های کلاشنیکف در دست داشتند و با فریادهای "الله اکبر" بی‌رحمانه گروگان‌ها را قتل‌عام کردند.
 در جریان تیراندازی در رستوران "کامبوج کوچک" حداقل ۱۴ نفر کشته شدند. 
به گفته پلیس فرانسه، هم‌زمان با این رویدادها چندین مورد تیراندازی هم در مناطق پرترددی از شرق پاریس رخ داده است. در تیراندازی در رستوران "لو کاریون" ۱۱ نفر کشته شدند. در دو رستوران دیگر هم تیراندازی‌های مشابهی رخ داده است. 
اعلام وضعیت اضطراری در سراسر فرانسه
افزایش کنترل مرزی
به دنبال انفجارهای پاریس همسایگان فرانسه، به ویژه ایتالیا، اسپانیا و آلمان کنترل مرزی برقرار کرده‌اند. کنترل مرزی که مطابق توافق‌های درونی "اتحادیه اروپا" برداشته شده بود، به دنبال انفجارهای پاریس، دوباره به صورت "گزینشی" برقرار شده است. مأموران فرانسه نیز در کنترل مرزی فعال‌تر شده‌اند.
صعود از برج ایفل ممنوع شد
شهرداری پاریس بالا رفتن از برج ایفل را ممنوع کرد. اندک زمانی پس از انتشار خبر انفجارهای پاریس، صعود از برج ایفل برای همه منع شد. 
 پلیس فرانسه تمامی اجتماعات عمومی را تا روز پنج‌شنبه ممنوع اعلام کرد
رئیس جمهور فرانسه حملات پاریس را 'اعلان جنگ' داعش خواند.
بلژیک از شهروندان خود خواست به پاریس سفر نکنند.
بریتانیا در تدبیری احتیاطی فرودگاه گتویک لندن را تخلیه کرد.
کنراد شمانسکی‌، وزیر امور اروپا در دولت جدید لهستان می‌گوید،پس از حملات پاریس لهستان دیگر نمی‌تواند سهمیه‌ای از پناهجویان که توسط اتحادیه اروپا برای این کشور در نظر گرفته شده را بپذیرد. او دوشنبه (۱۶نوامبر) کار خود در دولت جدید را آغاز خواهد کرد.
ایتالیا کنترل امنیتی مرزهای خود را افزایش داده است.
آمریکا و متحدانش تو یه چشم بهم زدن توانستند رژیم صدام حسین رو با اون همه یال و کوپالش سرنگون کنند ولی زمانیکه داعش یکی پس از دیگری شهرهای عراق را تصرف کرد و بانک ها و اموال مردم راغارت کردند و به زنان تجاوز کردند و آنها را فروختند و مردم را کشتند و سر بریدن٬ زنده زنده سوزاندند و کباب کردند کار چندانی نکردند...
حالا مسلمانان داعشی تنها در سوریه و عراق کشتار نمی کند و پایشان به اروپا هم باز شده و شاید بزودی به آمریکا! 
شاید زمان آن رسیده که آمریکا و اروپا بخاطر منافع خودشان هم شده جدی تر وارد عمل شوند.
بشار اسد هم تو این میونه از آب گل آلود ماهی می گیره!!!
بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه می‌گوید، حمایت غرب از مخالفانش به "گسترش ترور به خارج" کمک کرده است.
راست میگه!!! شاید اگر غرب٬ همان آغاز که بشار اسد دهها هزار نفر از مردم سوریه را بجرم اعتراض به جنایاتش٬ بی رحمانه زیر شکنجه می کشت و بمب بر سر خانه هایشان می انداخت٬ بجای بسنده کردن به پخش و نشر آن و به انتظار رای سازمان ملل برای کمک به معترضان نمی نشستن٬ داعش اینگونه رشد نمی کرد.
بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه می‌گوید، حملات وحشیانه در پاریس همانند آن چیزی است که مردم سوریه با آن در طول جنگ داخلی این کشور روبرو هستند. البته فراموش کرد که اضافه کند این حملات وحشیانه توسط خودش اعمال می شود!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر