۱۳۹۴ آذر ۸, یکشنبه

گویا این قصه پر غصه را پایانی نیست…

هنگامیکه حیوانات کاری پسندیده انجام می دهند می گوییم آنها مانند "انسان ها رفتار می کنند." زمانی که انسان ها کاری نفرت انگیز انجام می دهند می گوییم " مانند حیوانات رفتار می کنند." - فیلیپ والن
تکرار حیوان‌آزاری این بار در تهران
خبرگزاری مهر: از انتشار تصاویر خودرویی که سگی مرده را به دنبال خود می‌کشید هنوز یک سال نگذشته که این بار ویدیویی از شکنجه و حیوان‌آزاری دیگری به دست خبرنگار مهر رسیده است.
به گزارش خبرنگار مهر در این ویدیوی کوتاه که اواخر آبان ماه امسال در جاده خاوران، مسیر عباس‌آباد - علاقمند ضبط شده است، یک خودروی پژوپارس مشکی رنگ که شماره پلاک آن نیز متعلق به شهر تهران و کاملاً مشخص است، سگی «زنده» را به‌ دنبال خود به روی زمین می‌کشد. سگ که با طناب به خودرو بسته شده به شدت دست و پا می‌زند و روی آسفالت کشیده می‌شود، می‌لغزد و در بخشی از مسیر روی لبه حدفاصل آسفالت و خاکی کنار جاده کشیده می‌شود و سرانجام دست و پا زدنش متوقف می‌شود که به نظر می‌رسد حیوان جان داده یا از حال رفته باشد.

با توجه به اینکه اتفاق در روشنایی روز رخ داده به نظر می‌رسد مجرم حیوان‌آزار، ابایی از مشاهده این عمل مجرمانه نداشته و حتی تعمدی در انجام آن در ملأ عام داشته است.

فکر می کنید اگه بجای این سگ بخت برگشته، تصویری از خامنه ای را بدنبال خودرو اش می کشید در عرض چند ثانیه، صدها لباس شخصی و بسیجی و نیروی انتظامی و... در محل حاضر می شدن؟!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر