۱۳۸۹ مرداد ۲۷, چهارشنبه

مسابقه ایرانی ها و چینی ها در کشتار حیوانات در راه شکم!

چینی ها معروف هستند که هر جنبنده ای را میخورند! از قورباغه و مار تا سگ و گربه، از عنکبوت و کرم تا جنین انسان و میمون و...
و من فکر میکردم... صد رحمت به مردم خودمان و اعتقادات حرام، حلال و مکروه شان. ولی از قرار معلوم داریم دست چینی ها را از پشت میبندیم و رکورد بیرحمی آنها را میشکنیم و مصرف هر نوع گوشتی کم کم حلال اعلام میشود. از جمله در کشتار و به اصطلاح "قربانی کردن" شترمرغ ها...
قدیم ها شترمرغ را بعنوان یک پرنده آزاد در حیات وحش میشناختم، اما شکم پاره ها و پول پرستان ایرانی این حیوان شگفت انگیز را هم به لیست غذا، محصولات آرایشی و حیوانات مخصوص "قربانی" اضافه کرده اند.
من خوانده بودم که خدا قوچی به ابراهیم داد تا بجای پسرش برای او قربانی کند، صحبتی هم از شترمرغ شده بود؟
این فیلم را ملاحظه نمائید: قربانی کردن شترمرغ قبل از بازی تیم راه آهن . مسئول تیم راه آهن، قبل از آغاز بازی شترمرغی را به خاطر "سلامتی" بازیکنانش سر میبرد. گوشت آن حیوان بیگناه را بین مستمندان تقسیم میکند؟ طبق عرف و عادت ؟ نه! خودش و بازیکنان تیم به خانه میبرند تا با خوردن آن درد و بلا از وجود نحسشان دور شود.
امیدوارم به درد جانکاه و بیدرمانی گرفتار شود تا بفهمد با قربانی کردن حتی روزی یک شترمرغ هم گره ای از کارش گشوده نخواهد شد. چقدر انسان باید عقب مانده و خودخواه باشد که فکر کند با کشتار حیوانات خوشبختی و سلامتی اش تضمین خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر