۱۳۸۹ شهریور ۲, سه‌شنبه

لاله افتخاری، افتخار جمهوری اسلامی:مردان نیازی به اجازه زن برای ازدواج مجدد ندارند.

لاله افتخاری با مهر مطرح کرد:
سخنگوی فراکسیون زنان مجلس در واکنش به اعتراض فعالان حقوق زن به لایحه حمایت از خانواده گفت: ما نباید آنچه را که مجامع بین المللی می خواهند بگوییم زیرا بر اساس حکم خدا و شرع مقدس هیچ شرطی مبنی بر الزام رضایت همسر اول برای ازدواج مجدد نیامده است.
لاله افتخاری در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد پیش بینی برخی معترضان لایحه خانواده مبنی بر حذف ۱۰ شرط ازدواج مجدد توسط شورای نگهبان گفت: در شرع مقدس شروطی برای ازدواج مجدد مردان نیامده و به طور قطع نمایندگان متعهد و مسلمان مجلس که بسیاری از آنها از علما و آگاه به دین هستند این شروط را قبل از اینکه لایحه به شورای نگهبان ارسال شود حذف می کنند.

در ماده ٢٣ لایحه حمایت از خانواده ارسالی توسط دولت دو شرط تمکن مالی و رعایت عدالت برای ازدواج مجدد مردان پیش بینی شده بود.
(رعایت عدالت را فاکتور میگیریم زیرا در این صورت اصلا امکان پذیر نمیشود!) با این حساب هر کدام از سران دزد جمهوری اسلامی که تمکن مالی دارند، از امام خامنه ای تا احمدی،از سر "دار" جعفری تا رفسنجانی و جوجه بسیجی های مزدوری که یک شبه راه صد شبه رفته اند و ثروتمند شده اند هر کدام ١٠ بار دیگر میتوانند ازدواج کنند( اگر تا بحال نکرده باشند) و باید به لیست کمبود ها، کمبود زن را هم اضافه کرد.
ولی در لایحه تغییر یافته در کمیسیون قضایی مجلس آمده رضایت همسر اول، عدم قدرت همسر اول به ایفای وظایف زناشویی، عدم تمکین زن از شوهر مطابق با حکم دادگاه، ابتلای زن به جنون یا امراض صعب العلاج، محکومیت قطعی زن در جرایم عمدی به مجازات یکسال زندان یا جزای نقدی که بر اثر عجز از پرداخت منجر به یک سال بازداشت شود، ابتلای زن به هرگونه اعتیاد مضر به حال خانواده به تشخیص دادگاه، سوء رفتار یا سوء معاشرت زن به حدی که ادامه زندگی را برای مرد غیر قابل تحمل کند، ترک زندگی خانوادگی از طرف زن به مدت ٦ ماه، عقیم بودن زن و غایب شدن زن به مدت یک سال ۱۰ شرطی است که بر اساس آن مرد می تواند با اجازه دادگاه همسر دوم اختیار کند.
لاله خانم در یک کلام: آبروی هر چه زن است را برده ای. "تف" به این لایحه ی حمایت از خانواده تان. آیا در هیچ بخش از این "لایحه" نباید صحبتی باشد از سوء رفتار یا سوء معاشرت مردان شود؟ یا عدم قدرت شوهر به ایفای وظایف زناشویی، عدم تمکین شوهر از زن، ابتلای مرد به جنون یا امراض صعب العلاج، محکومیت قطعی مرد در جرایم عمدی به مجازات یکسال زندان،ابتلای مرد به هرگونه اعتیاد مضر،عقیم بودن یا غایب شدن مرد به مدت یک سال یا اگر زنی پی برد که همسرش شکنجه گر یا لباس شخصی هموطن کش است؟ یا دزد و مال مردم خور، تا بر اساس آن زن بتواند طلاق بگیرد و همسر دیگری ( زنان شریف ما احتیاجی به همسر دوم ندارند این را ارزانی شما میکنیم!)اختیار کند؟
واقعا که طرفداران این رژیم چقدر باید بدبخت و بی عرضه، زبون و خوار، توسری خور و ترسو و بی همه چیز باشند که بیسواد نوکر صفت و بی اراده ای مانند شما را به مجلس بفرستند!
و آخرین سوال: لاله خانم حالا شما شخصا چه اصراری دارید که شوهرتون دوباره و سه باره ازدواج کند؟ جریان چیست؟!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر