۱۳۸۹ شهریور ۵, جمعه

گربه هاي مشهد عقيم مي شوند

مديرعامل سازمان بازيافت و تبديل مواد شهرداري مشهد از اجراي طرح عقيم سازي گربه ها در اين شهر براي كنترل جمعيت آنان خبر داد.
در بخشی از این خبر آمده: "مديرعامل سازمان بازيافت و تبديل مواد شهرداري مشهد، از عقيم سازي گربه ها به عنوان 'مرگ با ترحم' ياد كرد كه به گفته او، با مجوز شرعي برخي مراجع انجام مي شود ".
منظور از این جمله چیست؟ یعنی اول دانشجو ها برای تمرین عقیم شون میکنند و بعد میکشندشون یا بعد از عمل توی خیابان ولشون میکنند تا بر اثر عفونت بعد از عمل بمیرند؟!
..."وي خاطرنشان كرد كه بر اساس ماده ٥٥ قانون شهرداري ها، جمع آوري حيوانات موذي (؟!) از سطح شهر در زمره وظايف سازمان بازيافت و تبديل مواد شهرداري است.

... وي در توجيه اجراي چنين طرحي اظهارداشت: 'وجود زياد گربه هاي ولگرد امروز يكي از معضلات شهري است كه به لحاظ بهداشتي مشكلاتي را ايجاد مي كنند و از طريق پراكنش زباله در معابر و كوچه و خيابان، باعث نازيبايي سطح شهر و آلودگي مي شوند.
'منظور ایشان از حیوانات موذی "گربه ها"(؟!) هستند،چون برای ادامه زندگی مجبور هستند از زباله انسانها استفاده کنند؟! با این طرز تفکر ایشان همه موجودات زنده از جمله بسیاری از انسانها موذی هستند! پس همه را بکشید! تا شهر ی زیبا و بهداشتی داشته باشید. هر چند که مطمئن هستم با این روش هم به جائی نخواهید رسید، زیرا علت اصلی آلودگی و نا زیبائی شهر، مسئولان بی مسئولیت هستند که بودجه ای که باید صرف شهر ها و کشور شود را در جیب خود میریزند!

کدام زیباست و کدام نا زیبا؟
بهتر نیست بجای 'مرگ با ترحم' کمی از آن بودجه های نجومی تان را صرف کمک به چنین انسانهای شریف و واقعی کنید تا آنها از گربه های عقیم شده مراقبت و مواظبت کنند؟ تا هم این موجودات بی پناه به زندگیشان ادامه دهند و هم ازدیاد نسل گربه های خیابانی تحت کنترل درآید.
برای دیدن عکسهای بیشتر بر روی عکس کلیک کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر