۱۳۹۰ فروردین ۳۰, سه‌شنبه

نجات صد ها سگ چینی از آشپزخانه رستوران ها

صد ها سگی که در کامیونی حمل میشدند تا روانه آشپزخانه رستوران های چینی شوند، توسط دوستداران حیوانات نجات داده شدند. کامیون حامل صد ها سگ که در بزرگراه شرق پکن در حرکت بود مجبور به توقف شد، هنگامی که راننده ای با خود روی خویش جلوی کامیون پیچید و راه آن را بست.
راننده خودرو پس از آن بلافاصله فعالان حقوق حیوانات را از محموله این کامیون آگاه کرد.به ظاهر بسیاری از این سگها از صاحبان شان در استان مرکزی هنان ربوده شده و به رستورانهای شمال شرقی چین حمل میشدند.
سرانجام، با جمع شدن ٢٠٠ تن از دوستداران حیوانات در اطراف کامیون در شرق پکن، پس از ١٥ ساعت مسدود کردن ترافیک و پرداخت ١١,٥٠٠ ین، ٤٣٠ سگ آزاد شدند. به گزارش the Global Times ٥٢٠ سگ و پرداخت ١١٥,٠٠٠ ین.
بنا بر گزارش The China Daily در سالهای اخیر به طور منظم کامیون های حامل گربه، توسط شهروندان چینی متوقف میشود تا از فرستادن هزاران گربه به بازار گوشت جلوگیری کنند.


"چی وانگ" یکی از مدافعان انجمن حمایت از حیوانات کوچک چین میگوید: بسیاری از سگ ها هنوز قلاده و برچسب نام همراه داشتند که این خود نشان از ربوده شدن سگها دارد. سگها ٢ روز بدون آب و غذا در کامیون بوده اند و در حال حاضر حدود ١٠ سگ جانشان را از دست داده اند.



به گفته راننده کامیون شرکت مربوطه هر ٨ روز یکبار، کامیونی پر از سگ به "چانگچون" میفرستد.
سگهای سالم به خانواده های علاقمند سپرده میشوند و آنهایی که از بیماری رنج میبرند به بیمارستان حیوانات خانگی پکن فرستاده میشوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر