۱۳۹۰ فروردین ۲۵, پنجشنبه

نگهداری و بردن سگ به خیابان ممنوع شد

٣٩ تن از ابله ترین و چاپلوس ترین نمایندگان مجلس که از محمد هم مسلمان تر هستند، بخاطر محکم کردن موقعیت (مالی) خود طرحی مسخره، احمقانه و غیر انسانی به مجلس بیکار و بیعار که از قرار هیچ کاری بجز مگس پراندن و چرت زدن ندارند، تقدیم کرده اند!
طرحی بسیار سنجیده، همانگونه که از نمایندگان با شعور مجلس انتظار میرفت! با تعمق و تفکر بسیار! با دور اندیشی در مورد عواقب و طرز اجرای آن!
طرحی بسیار ضروری برای شرایط حاد کشورمان: گرداندن حیواناتی مانند سگ در اماکن و معابر عمومی ممنوع و مرتکب شونده به ضبط حیوان و جزای نقدی محکوم می‌شود. دیده بان حقوق حیوانات: نماینگان مجلس طرحی تهیه کردند که در صورت تصویب نهایی آن گرداندن حیواناتی مانند سگ در اماکن و معابر عمومی ممنوع و مرتکب شونده به ضبط حیوان و جزای نقدی محکوم می‌شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران، این طرح که در قالب الحاق یک ماده به قانون مجازات اسلامی ابتدای اسفند ماه سال گذشته در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد؛ شامل یک ماده واحده و یک تبصره است. بر اساس ماده واحده آن، گرداندن حیوانات خطرناک یا حیواناتی که برای سلامت عمومی مضر بوده یا نجس العین می‌باشند، از قبیل سگ در اماکن و معابر عمومی و وسائط نقلیه ممنوع است و مرتکب شونده علاوه بر جزای نقدی از یک میلیون ریال تا پنج میلیون ریال به ضبط حیوان مذکور محکوم می‌شود. همچنین نگهداری حیوانات مذکور در آپارتمان‌ها ممنوع و در منازل مسکونی چنانچه موجب نارضایتی هر یک از ساکنان شود ممنوع است. نگهدارنده در مرتبه اول موظف است با اخطار دادسرا ظرف ۱۰ روز رفع مزاحمت کند. در مرتبه دوم و یا در صورت عدم رفع مزاحمت به جزای نقدی از پانصد هزار ریال تا پنج میلیون ریال محکوم و در هر صورت حیوانات مذکور ضبط خواهد شد. بر اساس تبصره این طرح، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی موظف می‌شود فهرست حیوانات نجس‌العین و خطرناک و مضر برای سلامت عمومی به جز سگ ظرف سه ماه از تاریخ تصویب این قانون را تهیه و اعلام کند. طراحان این طرح در مقدمه توجیهی تاکید کرده‌اند که تهیه این طرح اقدامی برای مقابله با روند فزاینده سگ گردانی در معابر و نگهداری آن در آپارتمان‌ها در شهرهای بزرگ بویژه تهران است.این نمایندگان که در بین آنان اسامی برخی از نمایندگان شاخص روحانی مجلس نیز دیده می‌شود، رواج سگ گردانی و نگهداری را معضلی فرهنگی اجتماعی و نوعی تقلید کورکورانه از فرهنگ مبتذل غربی دانسته‌اند. طراحان این طرح در مقدمه توجیهی آن خاطر نشان کردند که نگهداری از حیواناتی نظیر سگ مضرات بسیار زیاد بهداشتی دارد و برای سلامت عمومی جامعه نیز مضر است. این طرح که به صورت عادی از سوی طراحان به مجلس تقدیم شده‌ است، هم‌اکنون در کمیسیون‌های تخصصی مجلس در دست رسیدگی قرار دارد. کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس کمیسیون اصلی رسیدگی کننده به این طرح است و کمیسیون‌های فرهنگی، بهداشت و درمان و همچنین شورا‌ها و امور داخلی کشور به عنوان کمیسیون‌های فرعی این طرح را مورد بررسی قرار می‌دهند. اما منظور از ضبط حیوان چیست؟ یعنی سگ نجس‌العین و خطرناک و مضر برای سلامت عمومی را میکشند یا به یکی از "صدها" پناهگاه حمایت از سگهای خانگی موجود در کشور میفرستند؟!
"نگهداری حیوانات مذکور در آپارتمان‌ها ممنوع و در منازل مسکونی چنانچه موجب نارضایتی هر یک از ساکنان شود ممنوع است" منظور ساکنان منازل است یا همسایه ها؟ یعنی اگر تمام ساکنان راضی باشند، اشکال ندارد؟ و اگر منظور همسایه ها هستند که بهتر است چماق ها را حاضر کنید و خیال همه را راحت و بگویید سگها محارب هستند و همه را بکشید، چون همیشه در همسایگی یا چند خانه آنطرف تر یک چاپلوس خود شیرین و خود فروشی پیدا میشود که بخاطر اسلام اعلام نارضایتی کند!
اما صحبت از آپارتمان و منازل مسکونی شد، کپر ها و حلبی آباد ها هم شامل این طرح اسلامی میشوند؟! زیرا آنها هم سگ دارند ولی از فرهنگ مبتذل غربی بدور هستند، یعنی امکان آشنایی با فرهنگ مبتذل غربی را ندارند!
و بخاطر اینکه به فرهنگ مبتذل غربی اجازه نفوذ در فرهنگ اسلامی مان را ندهیم، سگ، سگ است و نجس‌العین و خطرناک و مضر برای سلامت عمومی است بنابراین این فرهنگ غیر اسلامی استفاده از کمک سگها را در هلال احمر و سگهای کاشف مواد مخدر، سگهای پلیس و غیره و غیره را هم باید ممنوع و ضبط کرد؟!
حکومت اسلامی است دیگر. یک عده دزد، جنایتکار پول پرست امور مملکت را بدست گرفته اند و برای نشان دادن قدرت خود، شب میخوابند و صبح برمیخیزند و از سر چاپلوسی مسابقه ی حماقت با یکدیر دارند!
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر