۱۳۹۰ آبان ۱۵, یکشنبه

سازمان محیط زیست برگزار می کند: دومين نمايشگاه تخصصی تجهيزات کشتار و آزار حیوانات!

به منظور جلوگيری از شكار غيرقانونی نمايشگاه بين‌المللی شكار تيراندازی و طبيعت گردی برگزار می‌شود
ترجمه: آقایون شکارچی، وقتی سازمان نابودی محیط زیست ایران با دریافت مبلغی ناچیز، هزار هزار جواز کشتار حیوانات را صادر میکند، شما هم با پرداخت این مبلغ و انباشتن جیب مسئولان، خیال خود را راحت کرده و تا آنجا که میتوانید قانونی شکار کنید!!!
سازمان نابودی محیط زیست: حمید ناطقی رئیس ستاد اجرایی برگزاری نمایشگاه تخصصی تیراندازی و شکار در نشست خبری که امروز برگزار شد، گفت: به دنبال اجرای موفقیت آمیز اولین دوره نمایشگاه تجهیزات ورزش تیراندازی، شکار، سوارکاری، و طبیعت گردی در سال گذشته، به منظور توسعه و فرهنگ سازی در زمینه ورزش تیراندازی و شکار ، این نمایشگاه برگزار می‌‌‌شود.
وی در ادامه به اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت:‌معرفی و توسعه ورزش سوارکاری به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مظاهر ارتباط میان انسان و طبیعت، فرهنگ سازی شکار و نقش آن به عنوان یکی از ارکان حفاظت از طبیعت ، فرهنگ سازی شکار قانونی و جلوگیری از شکار مخرب غیرقانونی ، گسترش تورهای طبیعت گردی و جلوگیری از تخریب طبیعت از جمله اهداف برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی ورزش تیراندازی، شکار، سوارکاری و طبیعت گردی است.

ناطقی اظهار داشت: کشور امارات متحده عربی ۴و ترکیه ٣ نمایشگاه تخصصی در این زمینه برگزار کرده‌اند ضمن این‌که سایر کشورهای اروپایی نیز در این زمینه سال‌ها فعالیت کرده اند.
نگهداری از سگ و ایجاد پناهگاه برای سگهای در خطر کشته شدن، تقلید کورکورانه از فرهنگ غرب است و اسلام آنرا نمیپذیرد اما فعالیت کشورهای اروپایی در نمایشگاه کشتار حیوانات، باعث افتخار مسئولان ضد فرهنگ غربی میشود!!!

این هم صحنه هایی از ورزش مفرح و دوست داشتنی سوارکاری در مسابقه بزرگ ملی " Grand National "انگلستان در سال ٢٠١١ که باعث کشته شدن دو اسب شد.

"Ornais" اسب ٩ ساله هنگام عبور از نرده چهارم گردنش شکست و لحظاتی بعد "Dooneys Gate" بر اثر شکستگی کمر مرد ( ایکاش گردن و کمر سوارکارش می شکست). "Ballabriggs" اسبی که برنده این مسابقات مسخره، ضد اصول اخلاقی و ضد حیوانی شد بلافاصله پس از رسیدن به خط پایان برای درمان، به دلیل از دست دادن آب بدن و افزایش شدید دمای بدن به اصطبل باز گردانیده شد.
بیش از نیمی از ٤٠ شرکت کننده،  به خط پایان مسابقه ٥/٤ مایلی نرسیدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر