۱۳۹۰ آذر ۶, یکشنبه

کشتار نهنگ های جزایر فارو

یا مسابقه انسانها در کشتار حیوانات

اشرف مخلوقات همچنان خون می ریزد...
دو هفته پیش مسلمانان جهان بمناسبت عید قربان، برای رضای خدا، میلیونها گوسفند را قتل عام کردند و در راه خدا، شکمی از عزا در آوردند، سه روز پیش هم آمریکایی ها برای شکرگزاری به درگاه خدا، بیش از ٤٥ میلیون بوقلمون را کشتند تا درون شکم سیری ناپذیرشان بریزند و اینک نوبت اهالی جزایر فارو است تا نهنگ ها و دلفین ها را بکشند...

هر چند که این بیشرف های بی رحم دیگر خدا را هم بهانه نمی کنند و بیشرمانه میگویند: "برای شکم صاحب مرده شان میکشند!"
البته نه فکر کنید که در جزایر فارو، مانند سومالی قحطی است و مردم از سر گرسنگی این حیوانات زیبا، باهوش و بی آزار را می کشند! نه! این هم فال است و هم تماشا! هم حس تمایل به خونریزی را که فقط مختص به آدمیزاد است را در خویش فرومی نشانند، هم به این بهانه جشنی میگیرند و شکم سیرشان را سیر تر میکنند!
نهنگها را با قایق محاصره میکنند، بدام می اندازند و به سمت ساحل میرانند. نزدیک ساحل، جلادان فاروئی، کودک و بالغ انتظار آنها را میکشند و با چنگگ و چاقو بجان نهنگها می افتند و سر و بدنشان را تکه تکه میکنند.
به بچه نهنگ و دلفین باردار و بالغ رحمی نمیکنند و همه را قتل عام میکنند. از جهش خون و پاشیده شدن آن به چهره شان لذت میبرند، طعم خون را بر زبانشان احساس میکنند و وحشی تر میشوند...
آموزش خونریزی و خونخواری به جلادان نسل آینده...
ایکاش روزی بوی این دریای خون به شامه کوسه ها برسد و این قاتلان بیرحم را بشیوه ی خودشان تکه پاره کنند...
فیلم این شقاوت را در اینجا ببینید

هشدار! صحنه ها بسیار تکان دهنده هستند و فیلم پس از نمایش چند اسلاید آغاز میشود
البته اهالی خونخوار فارو برای اینکه جنایاتشان به گوش و چشم مردم دنیا نرسد، با دادن منفی سعی در از بین بردن این گونه فیلمها دارند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر