۱۳۹۰ آبان ۲۹, یکشنبه

نگهداری سگ‌های نگهبان و اصیل برای تکثیر و کارهای تحقیقاتی

ترجمه: تکثیر سگها برای انجام آزمایشات دردناک و کشتن آنها!

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی منطقه ٩ شهرداری مشهد، فرهاد ذبیحی با بیان اینکه سگ‌های ولگردی که از سطح منطقه جمع‌آوری می‌شوند برای تحقیقات، نژادیابی و تکثیر به مراکز مجاز ارائه می‌شوند، اظهار داشت: روزانه سه تا چهار قلاده سگ در سطح این منطقه جمع آوری می‌شود که در دو سال اخیر بالغ بر هزار قلاده سگ جمع‌آوری شده است.

وی ادامه داد: این سگ‌ها پس از جمع آوری توسط اداره دام پزشکی استان نژادیابی شده و نژاد سگ‌های نگهبان و اصیل برای تکثیر و کارهای تحقیقاتی نگهداری می‌شوند و مابقی به روش مرگ آسان و ترحم آمیز معدوم می‌شوند.
حکومت اسلامی، سگ نجس و مرگ آسان؟!!! کارهای تحقیقاتی؟!!!
جناب ذبیحی عوامل جنایتکار حکومت اسلامی از جمله خود شما که با کسی تعارف ندارند و از انسان تا حیوان را در روز روشن میکشند و ککشان هم نمیگزد، رک و راست میگفتی میخواهیم از سگها بعنوان حیوان آزمایشگاهی استفاده کنیم و با زجر و درد هنگام آزمایش بکشیم!
چه میشد اگر یک ذره از شرف و انسانیت این بانوی چینی و ایرانی را این ابلهان خودشیرین داشتند؟

اینجا یکی از دهها پناهگاه حیوانات در کشور چین است که توسط خانم "Ha Wenjin" سرپرستی میشود و با کمک مالی مردم میچرخد.

خانم "Ha Wenjin" اهل کشور چین از شغل خود استعفا داد، خانه، خودرو و جواهراتش را فروخت تا پناهگاهی برای سگها و گربه های چین بر پا کند. پناهگاهی که در آن حیوانات بدلیل پیری، بیماری ، تقلید از فرهنگ غربی و یا "نجس!" بودن کشته نمیشوند. امری نادر و کمیاب در کشوری که سگها و گربه ها را بیرحمانه میکشند تا از گوشت آنها استفاده کنند. Ha Wenjin این پناهگاه را در سال ٢٠٠٦ بر پا کرد و در حال حاضر بیش از ١٥٠٠ سگ و ٢٠٠ گربه میهمان او هستند و دهها داوطلب در این راه به او کمک میکنند.
البته اگر اسلام ناب محمدی مانع نبود، در کشور خودمان هم هستند کسانی مانند "Ha Wenjin" که از وقت، مال و تفریح خود میزنند تا با کشیدن دست نوازشی، فراهم کردن سرپناهی و دادن لقمه نانی از حیوانات بیمار و مجروح و رانده شده ایران مراقبت و پرستاری کنند.
ولی متاسفانه کم نیستند افراد چاپلوس و ابلهی مانند محمدرضا محمدی ملایری، مدیر دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار که ٢زار سواد و شعور ندارند و برای خود شیرینی، چوب لای چرخ اینگونه افراد ارزشمند میگذارند و بدون هیچگونه تفکری اون گاله را باز میکنند و میفرمایند: سمن ها به جای حمایت از حیات وحش، از سگ های ولگرد حمایت می کنند!!! و معتقد است سازمان های مردم نهادی که در حمایت از حقوق حیوانات در ایران فعالیت می کنند، راه را به بیراهه رفته اند.
یا بیماران روانی پول پرستی مانند رئیس ستاد نابودی محیط زیست و توسعه ناپایدار شهرداری تهران، محمد هادی حیدرزاده که میخواهد گربه ها را به کشورهای آسیای شرقی صادر کند زیرا گوشتی لذیذ برای مردمان این منطقه محسوب می شود! و این در حالیست مردم سراسر دنیا، حتی بسیاری از مردم کشورهای آسیای شرقی به این عمل شرم آور و ننگین و غیر انسانی اعتراض میکنند، اما شازده مسلمان ما کشف کرده با صادر کردن گوشت گربه میتواند اقتصاد ایران را از نابودی نجات دهد!!!آقایان خودفروش مسلمان تر از محمد! از قدیم گفته اند دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره، این حکومت ماندنی نیست، بخودتان بیایید که فردا دیراست!!!
این هم عکسی از نحوه نگهداری سگهایی که کارهای "تحقیقاتی!!!"" بروی آنها انجام میشود. کل مطلب و دیگر تصاویر را در اینجا ملاحظه نمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر