۱۳۹۰ آبان ۱۹, پنجشنبه

عید قربان، روز کشتار اسلامی حیوانات

ریشه عید قربان: ابراهیم این بیمار روان گسیخته (شیزوفرنی) که در "خواب!" دیده بود، خدا بدون ذکر هیچ دلیلی به او دستور داده تا اسماعیل را قربانی کند، الکی چاقو را زیر گلوی پسرش را گذاشت و از آنجا که شاهدی هم نبود، از قبل یک گوسفند هم اون گوشه موشه ها پنهان کرده بود و بعد هم باز در عالم هذیان و توهم ناشی از بیماری روان گسیختگی اش، دید که خدا میگوید اسماعیل را نکش و آن گوسفند را برای من بکش! همین!

البته شاید هم  این جناب ابراهیم اصلا روانگسیختگی نداشت و فقط مبتلا به جنون حیوان آزاری بود!!!
خلاصه اینکه این جنون "پیامبر!" فریضه‌ای برای حجاج می‌گردد تا در این روز نه "یک" بلکه میلیونها گوسفند بخت برگشته را قربانی کنند و بخاطر اینکه بوی لاشه ها و عفونت باعث آزار و بیماری حجاج محترم نشود، زنده و نیمه زنده بداخل کوره های گوسفند سوزی بیاندازند.
البته در کشور اسلامی ما مردم پا را از این هم فراتر گذاشته اند و نه تنها برای خدا ( حالا به چه دردش میخورد، بماند چون اون که از گوشتش نمیخورد!) و به یاد بیمار روان گسیخته ابراهیم، حیوانات بیدفاع را با قساوت تمام میکشند بلکه برای سلامتی و پیروزی بازیکنان تیم فوتبال، بمناسبت خرید خانه و ماشین، به افتخار شوهر پیدا کردن یا بچه دار شدن، برای سلامتی امام خونخواران جناب اعلیحضرت عظما خامنه ای و رئیس جمهور انتصابی اش، برای بهبودی بیماران! که این یکی بخاطر خودخواهی و شقاوتش معمولا و خوشبختانه بر عکس جواب میدهد و باز هم مردم عبرت نمیگیرند که با کشتن یک حیوان بیدفاع بهبودی عاید بیمارشان نمیشود! و خلاصه هزار دلیل خودخواهانه دیگر...

و یکی هم نیست بگه بابا جون مگه شما اشرف مخلوقات، این موجود با شعور و متفکر و نابغه ی خلقت نیستید؟ انسان باشعور و متفکر، عقل خودش را میسپارد به یک بابایی که چند هزار سال پیش خواب دیده؟!!! اونوقت میگویند حیوانات بیشعور هستند!!! کدوم حیوانی بیخود و بیجهت میلیونها حیوان یا "انسان!" را میکشد که مثلا ایمانش را به خدا ثابت کند؟! از حق نگذریم حیوانات خیلی از انسانها باشعورتر هستند که نه به خدایی اعتقاد دارند و نه به پیغمبری!
حالا امروز یک تکه از این گوشت ها را هم دادید به این مردم محروم بی نصیب، تکلیف ٣٦٤ روز بی آبی، بی برقی، بیکاری، بی پولی، بی مسکنی، بی خانمانی،بیماری و بیچارگی دیگرچه میشود؟! همه با این یک کیلو گوشت حل میشود؟ مشکل مردم همین یک کیلو گوشتی بود که تازه اونم فقط میتوانند کباب کنند!!!چون برنج و روغنش را ابرام آقا وعده نکرده!
و مسخره تر از همه کسانی هستند که میخواهند از اسلام واقعی، چهره ای مهربان و لطیف بسازند که مثلا گامی در راه حقوق حیوانات بردارند! این گونه افراد با گفتن جملاتی نظیر در روایات آمده: حضرت محمد درباره ذبح حیوانات حلال گوشت نیز توجه زیادی به خرج می‏دادند و حتی به نکات ظریفی اشاره می‎فرمودند از آنجمله اینکه حضرت می‎فرمودند هیچگاه تیغ (چاقو) را جلوی چشم حیوان (گوسفند) تیز نکنید و آنرا از حیوان مخفی نمایید و یا روایتی از جعفر صادق که میگوید: حیوانی را جلوی چشم حیوان دیگر ذبح نکنید، در اصل مردم را گول میزنند. اگر جرات گفتن نظر واقعی شان را ندارند که کاملا حق هم با ایشان است!!! سکوت کنند، ولی اسلام خونخوار را با ماسکی فریبنده، نرم و انسانی به مردم معرفی نکنند! اسلام واقعی همین است و شاخ و دم ندارد!!!
اگر این پیامبران و امامان خیلی مرد بودند، جلوی این کشتار بیرحمانه تحت عنوان عید را میگرفتند و میگفتند در روز عید به مردم تهیدست چند کیلو برنج بدهند.
یک حرکت کاملا اسلامی مخصوص عید سعید قربان! نامرد پست فطرت! اون شعور انسانی ات بهت نمیگه این حیوان بیچاره چتور روی دو دست، عقب عقب راه برود؟! شغل دوم جنابعالی بازجویی و شکنجه زندانیان نیست؟
ببینید خبرگزاری های حکومت اسلامی با چه لذت و افتخاری تصاویر فجیع آزار و کشتار حیوانات را در سایت هایشان پخش میکنند.

نمیدانم چه آینده ای در انتظار ایران و مردم ایران که روز بروز خودخواه تر و بیرحمتر میشوند است...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر