۱۳۹۱ آبان ۱۱, پنجشنبه

ضرب و شتم محمد نوری زاد در نمایشگاه مطبوعات

ندای سبز آزادی: محمد نوری زاد نویسنده و فیلمساز کشورمان امروز  در نمایشگاه مطبوعات مورد ضرب و شتم قرار گرفت. 
به گزارش ندای سبز آزادی، وی که برای بازدید از نمایشگاه مطبوعات رفته بود، پس از اینکه  تعدادی از جوانان حاضر در آن محل از او سوالاتی کردند، با حمله و هتاکی آنان رو به رو شد.
این جوانان که در بحث با نوری زاد بر سر موضوعات روز به تفاهم نمی رسند، پس از فحاشی و ناسزا گویی به او حمله ور می شوند و به قول یکی از شاهدان لگدی به وی نثار می کنند.
به گزارش رسیده، با مداخله تعدادی از حاضران، آسیبی به نوری زاد نرسیده و او محل نمایشگاه را ترک کرده است.
 
محمد نوری زاد که طی سه سال گذشته بارها بازداشت و زندانی شده است، در نامه های انتقادی خود به رهبری به نقاط ضعف حکومت می پردازد.
وی همچنین با ساخت ویدئو کلیپ هایی از مداخله لباس شخصی ها در امور سیاسی کشور بشدت انتقاد کرده است.
در حالی که ایسنا نوشته است محمد نوری زاد که در پنجمین روز از نمایشگاه مطبوعات برای بازدید از غرفه های روزنامه ها و خبرگزاری ها در این نمایشگاه حضور پیدا کرده بود در بدو ورودش با اعتراض برخی از مردم مجبور به ترک نمایشگاه شد.
فارس خبرگزاری نزدیک به نیروهای امنیتی گزارش داد که نوری‌زاد با حضور در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با تعدادی از جوانان که می‌خواستند با وی درباره تقابل روشنفکری و پوپولیسم، تلورانس و اخلاق رسانه ای مباحثه کنند، مواجه شد.
وی از پاسخ به سؤالات مختلف خبرنگاران درباره اینکه منش معرفتی و افعالی او چیست، طفره رفت و تنها گفت"من انسانم".
این خبرگزاری امنیتی در ادامه نوشت: گروهی از بازدید کنندگان که شاهد طفره نوری زاد در مباحثه با جوانان و خبرنگاران بودند،با سردادن شعار آمریکایی برو بیرون، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر منافق و نوری‌‌زاد ، بی‌بی‌سی پیوندتان مبارک، این روزنامه نگار حامی فتنه را از مصلای تهران به سمت اتومبیل شخصی‌اش هدایت کردند.
کلمه:  حسین زمان در صفحه فیس بوک خود نوشت: لحظاتی پیش، پس از باخبر شدن از ضرب و شتم دوست و برادر عزیزم آقای نوریزاد در نمایشگاه مطبوعات تماس تلفنی داشتم و خوشبختانه ایشان سلامت بودند و همچنان مصمم و محکم.
به گزارش کلمه این هنرمند مردمی و متعهد در ادامه ی پست خود آورده است: بنا به گفته ایشان که قطعا جزئیات آن را خودشان بیان خواهند کرد عده‌ای در داخل نمایشگاه با ایشان به بحث و مجادله می‌پردازند که با خونسردی و متانت آقای نوریزاد مواجه می‌شوند و این متانت و خونسردی ایشان را بر نمی‌تابد و پس از فحاشی و ناسزا گویی به ایشان حمل ور می‌شوند که عده‌ای از جوانان حاضر مانع از صدمه آقای نوریزاد شده و ایشان را از محل دور می‌کنند.
در ادامه ی این متن آمده است: تعریف آقای نوریزاد از این افراد برایم جالب بود ایشان می‌گفت: دلم برای این جوانان می‌سوزد چرا که پر از شور و شعف می‌باشند ولی متاسفانه تعقل را از ایشان گرفته‌اند. خداوند این مرد بزرگ را برای ما حفظ نماید.
ویدئوی حمله به نوری زاد، در حکومت ناب محمدی
ویدئو کلیپ های شعبون بی مخ ها

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر