۱۳۹۱ آذر ۹, پنجشنبه

از وداع مردم با طلاهایی ( ضریح امام حسین) که مفت از کشور خارج می شود

تا اختصاص یکصد میلیارد تومان بودجه برای توسعه و تجهیز مساجد پایتخت در سال جاری
برای ساخت ضریح جدید بیش از ۱۰۰ کیلوگرم طلا و دو تن نقره بکار رفته است.
این ضریح در مساحت ۸۶/۲۲ متر مربع با ابعاد ۵.۰۴ × ۷.۳۴ و ارتفاع ۴.۴۹ متر با ۲۰ پنجره ساخته شده که در آن از طلای ۱۸ عیار، نقره، مس، استیل و چوب ساج استفاده شده است.
در ساخت این ضریح مطهر از طلای خالص ۱۸ عیار، ۵۱۰۰ کیلو نقره خالص و ۵۵۰۰ کیلو چوب ساج استفاده شده است.
برای تاج ضریح و خطوطی که روی ضریح نقش می‌بندد از طلای خالص با عیار ۲۱ استفاده شده است که کار خوشنویسی این ضریح را نیز استاد موحد بر عهده داشت.
این هم اخبار و تصاویری از روند بازسازی مناطق زلزله زده در آذربایجان:
تبریز (۱۳۹۱/۰۵/۲۳) - خبرگزاری مهر: معاون اول رئیس‌جمهور: تلاش می‌کنیم که قبل از شروع زمستان منازل و خانه‌های آسیب‌دیده بازسازی شوند و این کار طی دو ماه انجام شود.
خبرگزاری مهر : فرماندار ورزقان از اتمام حدود ٧٠ درصد بازسازی ها در روستاهای شهرستان ورزقان خبر داد.
وی در پاسخ به این سوال که چرا واحدهای بازسازی شده، سرویس بهداشتی ندارند ابراز داشت: صاحبان منازل به دلایل مختلف اجازه نمی دهند که دستشویی در داخل ساختمان احداث شود و خودشان با مصالحی که بنیاد به آن ها می دهد اقدام به ساخت سرویس بهداشتی در محدوده خانه خود می کنند.
یکی از این دلایل مختلف، کوچک بودن بیش از اندازه ی این لونه موش ها نیست؟!

فرماندار شهرستان هریس: ٨٠ درصد واحدهای مسکونی تا پایان آبان تحویل زلزله زدگان هریس می شوند
سردار پورجمشیدیان: مشارکت فعالانه سپاه در بازسازی ها
با تلاش های انجام گرفته تا پایان آبان ماه حدود هفت هزار واحد مسکونی در این مناطق به بهره برداری می رسد و سپاه پاسداران نیز با افتخار در این امر مشارکت داشته است.
 
تلاش ها در امر بازسازی مناطق زلزله زده بسیار قابل توجه است
اهر - خبرگزاری مهر: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی کشور روند بازسازی در مناطق آسیب دیده از زلزله را قابل توجه و در خور تحسین عنوان کرد و افزود: به دلیل تلاشهای انجام شده در روند امدادرسانی و بازسازی رکورد جدیدی به نام ایران ثبت شد.

بازدید فرمانده کل سپاه از مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی و استقبال به شیوه اسلامی!!!
ورزقان امروز(۱۳۹۱/۰۸/۱۸) میزبان ١٥ پس لرزه بود/ زندگی مردم روند عادی دارد! ( روند عادی از دیدگاه آخوندی)
خانه های تعمیر شده بار دیگر فرو ریختند
 تبریز - خبرگزاری مهر: (۱۳۹۱/۰۸/۱۷) فرماندار اهر گفت: طی زلزله امروز آذربایجان شرقی، چندین ساختمان کهنه کار در روستاهای اطراف اهر دچار آسیب های جزئی شده اند و...  ٥١ نفر مصدوم شدند!!!
 
پنج مسجد در روستاهای مناطق زلزله زده به بهره برداری رسیدند البته بزودی چند امامزاده هم کشف خواهد شد و پس از طلاکاری در اختیار زلزله زدگان قرار خواهد گرفت!
درحالیکه شهردازی تهران ٥ میلیون تومان به مداحان ( مفت خوران اهل بیت) میدهد
وام ٢ میلیونی بلاعوض زلزله زدگان حذف می شود ! زلزله‌زدگان وام نگرفته باید قسط بدهند!!!
مردم زلزله‌زده در حالی که هنوز وام‌هایشان را کامل دریافت نکرده‌اند، دفترچه‌های اقساط برای بازپرداخت وام دریافت کرده‌اند!!!

از آخر آبان قسط پرداخت کنید!
الله ‌وردی دهقانی نماینده ورزقان هم از تخلف در رابطه با بازپس‌گیری وام‌ها می‌گوید: «دولت گفته بود سه سال به وام‌ها تنفس می‌دهیم. یعنی مردم تا سه سال هیچ مبلغی را لازم نیست پرداخت کنند اما هنوز مردم وام‌های تعمیری را دریافت نکرده‌اند که گفته شده باید قسط بپردازند. آنهایی که تعمیر کرده بودند هم دوباره در زلزله چهارشنبه خانه‌شان خراب شده و مشخص نیست چه طور باید حمایت شوند. خیلی‌ها هنوز وام نگرفته‌اند و دفترچه اقساط به آنها داده‌اند که از آخر آبان قسط‌ پرداخت کنند.»
آتش سوزی در چادر زلزله‌زدگان/ کمک‌های خارج از کشور به دست زلزله‌زدگان نرسید
و اعلام آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به آسیب دیدگان طوفان آمریکا!!!
این هم سهم زلزله زدگان از چلومرغ و قیمه ی عاشورا!
و چند خبر بدون تصویر!!! که البته جای تعجب است زیرا خبرگزاری مهر، استاد تهیه گزارش های تصویری از آفتابه بدست گرفتن رهبر تا ... است
خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه عاشورا از تحویل بیش از هزار واحد مسکونی زلزله زدگان در آذر ماه جاری خبر داد.
خبرگزاری مهر:  سرتیپ میربیرنگ خبر داد: بازسازی کامل روستای عبدالجبار توسط ارتشخبرگزاری مهر: فرمانده سپاه عاشورا از تحویل ٧٠٠ واحد مسکونی در منطقه زلزله زده ارسباران خبر داد و گفت: این تعداد واحد مسکونی روز سه شنبه ٣٠ آبان ماه با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران تحویل می شوند.
 
خبرگزاری مهر: استاندار آذربایجان شرقی از تحویل بیش از ١٠ هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده استان تا پایان آبان ماه خبر داد.
خبرگزاری مهر: استاندار آذربایجان شرقی از آماده بودن ٣٨٠ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده ارسباران خبر داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر