۱۳۹۱ آبان ۱۱, پنجشنبه

پناهگاه حیوانات پردیس تا یک ماه آینده بسته خواهد شد

به لطف و همت دوستداران حیوانات ایران مخصوصا اون ٤٨٥٥٠ نفر دوستدار فیسبوک دوستداران حیوانات که جز لایک کردن عرضه هیچ کاری را ندارند!!!
فراخوان کمک فوری به پناهگاه پردیس
 دوستان امروز وقت عمل است....حتی شده نفری ٥٠٠٠ تومان کمک کنید و گرنه به دلیل کمبود بودجه مدیریت پناهگاه مجبور به رها سازی ١٣٠ سگ در تبریز میباشد.

متاسفانه بدلیل کمبود شدید بودجه ودر نتیجه عدم امکانات کافی برای نگهداری حیوانات در فصل زمستان وهزینه های بالای نگهداری و درمان حیوانات ،با نهایت تاسف باید اعلام کنیم که مدیریت پناهگاه دیگر قادر به تامین هزینه های پناهگاه نیست.با وجود اعلام هفته همیاری ودرخواست کمک از حیواندوستان عزیز تا امروز فقط مبلغ ٧٠ هزارتومان! کمک از طرف دوستان به حساب پناهگاه واریز گردیده است و ما هم هر ماه با شرمندگی بسیار مجبور به یادآوری هزینه ها هستیم ! باین اوصاف پناهگاه مجبور به رها سازی بیش از ١٣٠ قلاده سگ و توله خواهد بود که این کار بسی درد آور وسخت خواهد بود. تا به امروز هم اگر این سرپناه حقیر وکوچک هرچند خانه ای امن برای حیوانات بی سرپرسیت بوده، فقط با کمک شما مهربانان سرپای خود ایستاده بود ولی بعد از این دیگر قادر به ادامه راه نمیباشد.
مدیریت پناهگاه پردیس
 کمکهای نقدی خود را میتوانید به حساب زیر واریز نمائید.... 6037691070190699 شماره کارت بانک صادرات به نام ژیلا پور ایرانی.

لطفن برای اینکه اسمتون تو صفحه فیسبوک بیاد!!! باز نپرسید من می خوام کمک کنم ولی نمی دونم به کدوم حساب!!!
 پی نوشت:
و صد البته بیشتر آنها با بندواژه های زیبای فینگلیش نوشته شده اند!!! که بنده معمولا
وقت و اعصاب صرف خواندن اینگونه مسخره بازی ها نمی کنم!!!

در ضمن برای اینکه از جمله بالا سوءتفاهمی پیش نیاد منظور بنده و نه خانم ژیلا پورایرانی!
آندسته نظر دهنده گانی هستند که بدون اینکه زحمت خواندن شماره حساب و دیگر مطالب فیسبوک را به خود دهند، شماره حساب و... را می پرسند!!! و خانم ایرانی هم بردبارانه آن را تکرار می کنند! 
...امیدوارم پس از آگاهی از شماره حساب، بهانه دیگری نداشته باشند!!!
 در رابطه با پناهگاه پردیس بیشتر بخوانید:
جون مامانتون لایک نکنید!!!
دوستان عزیز لطفا این مطلب را تا آخر بخوانید
امیدمان پر کشید

۲ نظر:

  1. خانم پورایرانی سلام.
    من در فیس بوک عضو نیستم و در ایران هم نیستم که بتوانم به راحتی پول حواله کنم.
    آیا ممکن است درباره مرکزتان بیشتر توضیح دهید. من اینجا با مراکز حمایت از حیوانات در تماس هستم. شاید بتوانم بیش از پرداخت پول کمک کنم.
    سپاس،
    فرشید

    پاسخحذف
  2. با سپاس و درود خدمت فرشید گرامی
    من خانم ایرانی نیستم و این خبر را از فیسبوک پناهگاه پردیس برای کمک به حیوانات ایران پخش کردم.
    راههای زیادی برای کمک به اینگونه پناهگاه ها در ایران وجود دارد. من خودم هم در ایران زندگی نمی کنم ولی برای کمک راه زیاد است. بطور مثال شما می توانید از طریق صراف ها پول به حساب آنها در ایران بفرستید که البته این را بعنوان آخرین راه و چاره پیشنهاد می کنم چون دلار و یورو را می گیرند ولی به نرخ روز پرداخت نمی کنند! یک راه دیگر این است که می توانید از فامیل یا آشنایی در ایران که گاه و گداری به خارج سفر می کند بخواهید که پول را بحساب خانم ایرانی بریزد و هنگامی که به خارج می آیند با آنها حساب کنید و بهترین آن این است که همراه فامیل یا دوستانی که به ایران می روند دلار و یورو بدهید تا مسئولان پناهگاه خودشان در بازار تبدیل کنند که با نرخ کنونی ارز چند برابر می شود!!!
    من هم فیسبوک ندارم و تنها می توانم اخبار آنها را دنبال کنم ولی تلفن و شماره حساب پناهگاه این است:
    شماره تلفن تماس:09141033745 ...کمکهای نقدی خود را میتوانید به حساب زیر واریز نمائید.... 6037691070190699 شماره کارت بانک صادرات به نام ژیلا پور ایرانی.‬ البته یک شماره تلفن دیگر هم نوشته شده: 09143153285
    در مورد فعالیت ها و نیازهای آنها که تنها پول نیست می توانید به بخش اطلاعات فیسبوک مراجعه کنید و یا با خانم ایرانی تماس تلفنی بگیرید.
    من برای راحتی کار شما تعدادی از این نیازمندی ها را می نویسم:
    وسايل مورد نياز سگها و گربه ها: مواد غذایی، قلاده، زنجير، ظرف غذا، پتو، انواع و اقسام داروها از قرص ضد انگل تا آنتی بیوتیک و واکسن های مختلف دارو و دیگر لوازم مورد نیاز پزشکی و...
    اما یک سوال خصوصی اگر جسارت ندانید از خود شما دارم البته اگر در آمریکا زندگی می کنید! من دنبال یک آنتی بیوتیک برای حیوانات پناهگاهی دیگر در گیلان بنام شفاخانه آناهیتا هستم که فقط در آمریکا و با نسخه دامپزشکی در امریکا بفروش می رسد! این آنتی بیوتیک به نسبت دیگر آنتی بیوتیک ها بسیار ارزان است و موثر. نام آن
    Cephalexin است و سایتی که آنرا می فروشد آدرسش این است:
    http://www.vetdepot.com/cephalexin-500-mg-100-capsules.html
    قوطی شامل ١٠٠ قرص ٥٠٠ میلی گرمی آن ٢٠ دلار است اگر امکان آن را دارید که این را تهیه کنید من تمام هزینه های آن را متقبل می شوم.
    چنانچه سوال ديگری داشته باشید خوشحال میشوم که پاسخ دهم.
    پیروز و سرافراز باشید

    پاسخحذف