۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۳, شنبه

وزیری که پایش لب‌گور است می‌خواهد فیلترشکن باشد!

آخوند احمد علم الهدی امام جمعه مشهد گفت: باشگاه خبرنگاران جوان از قول وزیر ارتباطات گفته دولت باید فیلترینگ را از بین ببرد و فیس بوک را از فیلتر خارج کند و سپس گفته فقط ۱۵ درصد فیس بوک قابل استفاده است و این معنی اش این است که دروازه فرهنگمان (؟!!!) را به سوی دشمنان پیغمبر باز کنیم.
علم‌الهدی افزود: با شکستن فیلترینگ فیس‌بوک غیر از اهانت به پیامبر و اهل بیت و برخورد با دین بر روی مغز جوانان ما سیل رها خواهد شد و آیا با این مسئله می خواهید فرهنگ مقاومتی داشته باشید.

وی گفت: بنده اگر یک لیوان شربت سکنجبین را در دست بگیرم و بگویم ۹۸ درصد این لیوان شربت گوارا است و فقط ۲ درصد آن زهر است و شما بگیر این را بخور آیا این کار درست است، اینکه شما می‌گویید فیس بوک ۱۵ درصد اش زهر است آیا باید فیلترینگش شکسته شود و راه برای دشمنان خدا باز شود.

امام جمعه مشهد در پاسخ به احساسات و شعارهای بعضی از نمازگزاران افزود: البته توجه داشته باشید این آقای وزیر فردی متدین است و ضد ولایت فقیه نیست و یک روزی در وزارت خارجه به این نظام خدمت می کرده است، من نمی‌دانم اینها وقتی پیر می‌شوند چرا این حال را پیدا می‌کنند و به چهار قدمی چاله مرگ که می‌رسند این حرف‌ها را می‌زنند.
با این حساب اگه محمود واعظی٬ زاده ۱۳۳۱ چهار قدمی مرگ است!
خود آخوند احمد علم الهدی٬ زاده ۱۳۲۳ دو قدمی مرگ!!! 
ولی فقیه مان٬ زاده ۱۳۱۸ توی قبر!
این یکی هم که تازه اول جوونیشه!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر