۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۵, دوشنبه

جاری شدن آب از تنه درخت در همدان

باعث کشف محل دفن یک امامزاده ی دیگر شد!!!
ببین با کیا شدیم ۷۷ میلیون نفر!!! و به چه کسانی چشم امید بسته ایم!!!
پس از درختی که در عاشورا خون می گرید٬ چشممان به درخت آب پاش روشن!!!
ایرنا: جوشش آب از تنه یک درخت غیر مثمر در پارک مثلثی وسط خیابان فلسطین همدان سوژه بسیاری از شهروندان شد به طوریکه تراکم جمعیت و توقف خودروها برای دیدن این صحنه برای ساعاتی باعث ترافیک شد.
این بیرون زدگی آب که به گفته شهروندان همدانی از روز شنبه در این مکان آغاز شده است عده زیادی از مردم را به گرد این درخت جمع کرده و برخی آن راغیر طبیعی و حتی مقدس دانستند.
بیشتر افرادی که در این مکان تجمع می کنند با بطری آب را به منازل خود منتقل می کنند و برخی نیز با شستشوی سر و روی خود معتقدند که این کار اجر معنوی دارد. 
چند سالمند زن و مرد شاهد این صحنه، جاری بودن آب را نشات گرفته از آب چشمه ای قدیمی در این منطقه می دانند که باعث آبادانی و سرسبزی زیادی شده است.
یکی از کارکنان شهرداری همدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این موضوع را نشات گرفته از ترکیدگی لوله ذکر کرد و گفت : قطعا هیچ چیز دیگری غیر از این نیست و شهروندان باید از انجام اقدامات خرافاتی پرهیز کنند.
یک مقام مسوول در شرکت آبفا همدان هم رد شدن لوله های انتقال آب در کنار این درخت را تایید کرد و گفت کارشناسان این شرکت برای یافتن ترکیدگی لوله به منطقه اعزام شده اند.
فکر نمی کنم اگه آب فاضلاب هم از این درخت بیرون میامد برای این مردم فرقی می کرد!!!
اون وقت می گن سگ و گربه و موش حیوانات کثیف و بیماری زا هستند!!!

بلانسبت خر؛ به خر می گن نادان و نفهم!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر