۱۳۹۰ آبان ۲, دوشنبه

گوشت گربه صادر میکنیم!!!

بعد از کشتار سگها، نوبت گربه ها هم رسید!

رئیس ستاد نابودی محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، محمد هادی حیدرزاده: جمعیت گربه های شهر به اندازه ای است که اگر بخواهیم با آنها برخورد کنیم باید کل کارهای شهرداری را تعطیل کنیم و گربه بگیریم.
رئیس ستاد نابودی محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر برنامه‌ای برای مقابله با گربه ها نداریم گفت: احتمال دارد به جز عقیم سازی، گربه ها را به کشورهای آسیای شرقی صادر کنیم زیرا گوشتی لذیذ برای مردمان این منطقه محسوب می شود. البته این موضوع در حد حرف و بررسی است زیرا مباحث فقهی بسیاری دارد.
البته نگران مباحث فقهی نباشید که در اسلام ناب محمدی همیشه یک کلاه شرعی تقدیم میشود!!!
در ضمن منظور از کشورهای آسیای شرقی، همان کشور دوست و برادر چین است که ید طولایی در شکنجه، کشتار و خوردن گربه ها دارد! و واردات کل کشور از آنجا تامین میگردد!
از واردات چاقو به زنجان تا عروسک های لباس محلی گیلانی بر تن!
از قرآن چینی تا زیره برای کرمان!
از برنج پلاستیکی تا تخم مرغ مصنوعی!
از چای سمی تا كپسول‌های اطفای حريق غير استاندارد چينی
برای اینکه تولیدکنندگان مسلمان مان ورشکست نشوند و در ضمن برای خالی نماندن عریضه که ما هم چیزی به چین صادر کرده باشیم (البته سوای صدور نفت مفت!!!)، قرار است حکومت ناب محمدی مان با استفتای ولی فقیه، گربه که گوشتی لذیذی برای برادران چینی مان بحساب می آید صادر کند.
حال باید منتظر شد و دید کدام کشور گوشت انسان مصرف میکند تا مقامات اسلامی مان دست بکار صادرات شوند!
سرانجام گربه های ایرانی
دیدن این تصاویر به گیاهخواران توصیه نمیشود
آن عده ای هم که اسم خودشان را طرفدار حقوق حیوانات گذاشته اند و همین چند ساعت پیش با گوشت حیوانات دلی از عزا در آورده اند! میتوانند ببینند شاید هوس هم کنند، یک امتحانی بکنند و فردا باز هم دم از حقوق حیوانات بزنند!
من فکر میکنم کمترین مبارزه ای که هیچ دردسر و زندانی پشتش نیست، این است که اقلا با گیاهخوار شدن جان چند حیوان را از مرگ نجات دهیم...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر