۱۳۸۹ مهر ۱۱, یکشنبه

در پایان دادن به کشتار حیوانات سهمی داشته باشید

( The Fur Free Alliance (FFA سازمانی است از ائتلاف ٣٥ سازمان حفاظت از حیوانات که کار آن پایان دادن به استثمار و کشتار حیوانات برای استفاده از پوست آنهاست.
این سازمان با استفاده از روشهای مناسب قانونی و بدون خشونت خواستار پایان دادن به کشتار حیوانات برای بهره برداری از پوست آنها، از راه بالا بردن آگاهی همگانی نسبت به ستمی که به حیوانات روا میشود و همچنین اثرات منفی زیست محیطی در رابطه با تجارت پوست حیوانات است.

یکی از راه های دستیابی به این هدف، برگزاری مسابقات جهانی علیه استفاده از پوست حیوانات در پهنه ی صنعت مد است. با اطلاع رسانی عمومی در مورد درد و رنج حیوانات، بالا رفتن سطح آگاهی مردم، دانستن حقایق پشت پرده ی استفاده از پوست حیوانات و خود داری مردم از مصرف آن، صاحبان صنعت مد را مجبور به پایان دادن استفاده از پوست حیوانات در محصولاتشان و جایگزینی پوست مصنوعی یا ساختگی میکنند.

در این مسابقات دانشجویان سراسر جهان میتوانند شرکت کنند( شرایط، قوانین و جوایز ) و با طراحی خلاقانه پوستر و انیمیشن که پیامی تاثیر برانگیز در بر داشته باشد، میتوانند تغییری در زندگی این حیوانات پدید آوردند .

شما تنها به یک پوستر میتوانید رای بدهید.
به امید روزی که بر تن کردن پوست حیوانات با درد و زجر کشته شده، افتخاری برای انسان متمدن نباشد.

گوشه ای از جنایات بشری در مورد حیوانات:
هر ساله در صنعت خز( "خز" اصطلاح کلی برای استفاده از پوست انواع حیوانات بطور عام است) بیش از ٥٠ میلیون حیوان برای مد در سراسر جهان کشته میشوند، خرگوش ها بحساب آورده نشده اند زیرا آمار دقیقی از کشتار خرگوشها در سراسر جهان در دسترس نیست.
تعداد حیواناتی که برای ساختن یک کت یا پالتو لازم است:
١٠ - ٦ بچه فک "Seal "

١٥ - ١٢ سیاه گوش "lynx "
١٥ - ١٠ کایوت یا گرگ " wolves or coyotes"
١٢ - ١٠ سگ آبی "beavers"
٢٠ - ١٥ روباه "foxes"
٣٠ - ٢٧ راکون "Raccoon"
٤٠ - ٣٠ خرگوش "Rabbit "
٨٠- ٦٠ مینک "minks"
١٠٠ - ٦٠ سنجاب "squirrels"
٢٠٠ - ٣٠چین چیلا "Chinchilla"
و...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر