۱۳۸۹ بهمن ۱۷, یکشنبه

وسيله شكنجه‌ام را بايد خودم انتخاب می كردم

ز گیتی ندانی سخن جز دروغ
به کژی گرفتی ز هرکس فروغ

خبرگزاري فارس: زندانی سياسی دوران قبل از انقلاب گفت: يكي از ماموران ساواك خواست تا وسيله شكنجه را خودم مشخص كنم، اما من قبول نكردم و آنها خودشان نوع ابزار شكنجه را انتخاب كردند.
سيدحبيب‌الله علوی زندانی سياسی دوران قبل از انقلاب و بازنشسته آموزش و پرورش كرمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در كرمان اظهار داشت: كلاس ١١ بودم كه جشن‌های ٢ هزار و٥٠٠ساله شاهنشاهی برگزار شد.
وی افزود: من و دوستم كه با نظام شاهنشاهی مخالفت زيادی داشتيم و در اين راستا تصميم گرفتيم كه هر كدام از ما با تير و كمان ٢ هزار و٥٠٠ لامپ را بشكنيم. علوی تصريح كرد: در اين راستا در برج نور ٢ هزار و ٥٠٠ لامپ به كار برده شده بود كه ما اقدام به شكستن آنها كرديم و حتی می ‌توان گفت بيشتر از اين تعداد را هم شكستيم!!! وی بيان داشت: يك روز صبح ماموران ساواك در حالی كه من خواب بودم بالای سر من آمدند و يك كيسه برزنتی بر روي سرم كشيدند و من را به اتاقی در ساواك منتقل كردند كه در آن انواع ابزار شكنجه وجود داشت. علوی گفت: يكي از ماموران ساواك به نام حافظی از من خواست تا وسيله شكنجه را خودم مشخص كنم، اما من به توصيه او عمل نكردم و آنها خودشان اقدام به انتخاب نوع ابزار شكنجه من كردند.
از آنجا که عکسی از این قهرمان تیر و کمان المپیک دروغ های شاخ دار جمهوری اسلامی در دست نیست، گویا این مصاحبه تلفنی انجام شده!
این ماجرا دو حالت میتواند داشته باشد:
١- جمهوری ریاکار اسلامی در صدد بد نام کردن و مسخره کردن یکی از مخالفانش میباشد.
٢- دروغ که حناق نیست بیخ گلوت را بگیره مردتیکه بی همه چیز! چقدر بهت دادن بیایی این اراجیف را ردیف کنی و خودت را مسخره عالم و آدم کنی؟
هنگام جشن های ٢٥٠٠ ساله، آقا توانسته اند بیش از ٢٥٠٠ لامپ (از ٢٥٠٠ لامپ موجود!!) را بشکند و بعد از این که همه را شکست، با خیال راحت رفت خانه و بعدش هم یک روز بعد، نه بلافاصله! ماموران ساواك در حالی كه ایشان خواب بودند بالای سرش آمدند و يك كيسه برزنتی بر روی سرش كشيدند و او را به اتاقی در ساواك منتقل كردند كه در آن انواع ابزار شكنجه وجود داشت.
جناب علوی گفت: يكی از ماموران ساواك به نام حافظی از من خواست تا وسيله شكنجه را خودم مشخص كنم، اما من به " توصيه!" او عمل نكردم و آنها خودشان اقدام به انتخاب نوع ابزار شكنجه من كردند و با سيم‌های كابل به سر و صورت من ‌زدند، از اين رو بدنم به شدت ورم كرده بود. به سر و صورتش زدند، بدنش ورم کرده؟!
جناب علوی خیلی شانس آوردی اگر ساواک بخاطر شکستن ٢٥٠٠ لامپ فقط به زدن با سیمهای کابل و آزاد کردنت بسنده کرد، جمهوری اسلامی نوجوانان و جوانان بیگناه ایرانی را بدون اینکه حتا یک لامپ شکسته باشند و فقط و فقط به جرم راه رفتن در خیابانها یا نشستن در خانه پای کامپیوترشان به زندانها میبرد و بدون اینکه ازشان سوالی کند که کدام شکنجه را میپسندند! انواع و اقسام شکنجه های غیر انسانی را از قبیل: تجاوز جنسی، شلاق، باتوم و شوک الکتریکی، اعتراف گیری به روش روسی، بیدار کردن ناگهانی از خواب و ممانعت از خوابیدن، اقدام به خفه کردن تا حد بیهوشی، شکنجه های روحی و روانی، پاشيدن ادرار به سر و صورت و نگهداشتن سر زندانی در کاسه توالت، شکنجه دوستان در نزدیکی محل بازجویی، گرفتن مو و بلند کردن از روی زمین، ضرب و شتم شدید، آويزان کردن از پاها، آويزان کردن وزنه از بيضه های زندانی، سوزاندن نقاط مختلف بدن با آتش سيگار و خلاصه هر چه که جمهوری اسلامی از حقوق بشر اسلامی تا کرامت انسانی از ولایت فقیه اش آموخته را بدون وقفه اعمال میکنند و نه تنها آزادشان نمیکنند بلکه حتی اجازه تماس تلفنی با خانواده هایشان را به آنها نمیدهند.
جناب علوی شانس آورد که بالاخره پس از مدت‌ها با تلاش خانواده‌اش آزاد شد، زیرا در جمهوری اسلامی وکلای زندانیان را هم به جرم وکالت بازداشت میکنند!
هیچ حیوانی به حیوانی نمیدارد روا
آنچه این نامردمان با جان انسان میکنند
فریدون مشیری (اشکی در گذرگاه تاریخ)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر