۱۳۸۹ بهمن ۱۸, دوشنبه

دختر نوجوانی شش توله سگ را به داخل رودخانه پرتاب کرد و کشت!

پس از تماشای این ویدئو باز هم فکر میکنید و نوجوانان بیگناه و دارای روحی پاک و لطیف هستند؟! و زنها دل نازک و رقیق القلب؟!
چند روز پس از پخش شدن ویدئوی زنی که گربه ای را داخل سطل زباله می اندازد، ویدئوی دیگری در یوتیوب نشان داده شد، این بار دختر نوجوانی ٦ توله سگ سه روزه را به رودخانه ای با جریان تند آب پرتاب میکند و با هر پرتاب فریادی از لذت و شادی بر میکشد!
این ویدئو را برادر دختر از او میگیرد و با افتخار آن را در یوتیوب میگذارد، غافل از اینکه طرفداران حمایت از حیوانات چنین وحشی گری را نمیتوانند بپذیرند و بلافاصله با پخش این ویدئو در فیس بوک و توئیتر رد این هیولای روانی را در بوسنی پیدا میکنند.
پلیس بوسنی پس از دریافت ایمیلی، آدرس و مشخصات دختر را پیدا میکند.
طبق قوانین بوسنی، شکنجه و کشتن حیوانات جرم بحساب میآید و مجرمان بین ١٥ تا ٥٠٠٠ یورو جریمه میشوند.
اما بگفته پلیس بوسنی بخاطر پایین بودن سن این هیولا، مجازاتی به او تعلق نمیگیرد. سوای این که پیرزنی ادعا کرده ٦ توله سگ را پایین رودخانه سالم پیدا کرده. اما بنا به گزارش PETA سگهای پیدا شده با سگهای در ویدئو تفاوت دارند و اصولا امکان نجات یافتن توله سگها درآن شرایط غیرممکن است.
از قرار رسم است که در بوسنی توله سگها را در این رودخانه بیاندازند!
یوتیوب این ویدئو را از سایتش بر میدارد ولی هنوز سایت هایی هستند که میتوانید این فرشته ی ١٢ ساله را با بازی شیرین اش تماشا کنید!
هشدار! بخاطر صحنه های دلخراش و احیانا نفرتی که از آدمیزاد در شما بوجود خواهد آمد!
صد البته اگر این ماجرا در جمهوری اسلامی رخ میداد، این فرشته مهربان مورد تحسین هم قرار میگرفت!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر