۱۳۸۹ بهمن ۲۵, دوشنبه

اینک ٢٥ بهمن

٣ فیلم/ از تظاهرات ۲۵ بهمن هرانا؛ گزارش تکمیلی از کشته و زخمی شدن سه تن شهروندان
علت کشته شدن یک تن و مجروح شدن دو نفر از شهروندان در حوالی خیابان رودکی، بر اثر تیراندازی نیروهای امنیتی موتور سوار گزارش شده است. بنا به اطلاع گزارشگران ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، تیراندازی توسط ماموران نیروی انتظامی و نه لباس شخصی و به وسیله ی سلاح کمری کلت صورت گرفته است. گفته می شود پس از این اقدام خشونت آمیز توسط سربازان نیروی انتظامی، مردم ایشان را متوقف کرده و ضمن به آتش کشیدن سه دستگاه موتور سیکلت، آن ها را خلع سلاح کردند.
دودستگی میان سربازان و فرماندهان وب سایت تحول سبز خبرهایی از دودستگی میان فرماندهای و سربازان تحت امر آنها داده است.
به گزارش این سایت خبری با افزایش حضور مردم، سربازان ترجیح می دهند از دستورات فرماندهای تحت امرشان سرپیچی کنند. این درحالیست که گزارش ها از اختلاف شدید میان نیروهای لباس شخصی منتسب به بسیج و نیروی انتظامی حکایت دارد؛ به طوریکه نیروی انتظامی ترجیح می دهد از تحریک مردم خودداری کند درحالیکه لباس شخصی ها به عمد به آشوب دامن می زنند
فیلم / مبارک ، بن علی ، نوبت سیدعلی
ویدئو: «زندانی سیاسی آزاد باید گردد»
ندای سبز آزادی: محاصره منزل عبدالله نوری و محمد خاتمی به گزارش منابع خبری جرس، روز دوشنبه ٢۵ بهمن و همزمان با برگزاری تظاهرات حامیان جنبش سبز در پشتیبانی از قیام های منطقه، منزل محمد خاتمی (رئیس جمهور سابق) و همچنین منزل عبدالله نوری (وزیر کشور دولت اصلاحات)، توسط نیروهای امنیتی به محاصره درآمده است. این گزارش حاکی است، منزل مهدی کروبی و منزل میرحسین موسوی نیز، از شامگاه روز پنجشنبه گذشته تحت کنترل نیروهای امنیتی – انتظامی بوده و امروز برای خروج رهنورد و فاطمه کروبی از منزل مانع ایجاد شده و همزمان میرحسین موسوی امکان خروج از منزل را نداشته و حتی ماموران امنیتی محافظ وی را تهدید کردند. از مهدی کروبی هم بدلیل قطع تمامی ارتباطات، خبری در دست نمی باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر