۱۳۸۹ اسفند ۱, یکشنبه

و اینک اول اسفند

انشالله گربه است!مردم مشهد همانند روزهای ديگر امروز را نيز در آرامش كامل به سر بردند
تهرانی ها مشغول خرید عید بودند و مشهدی ها هم سرشان در طلا فروشی ها گرم بود!
حالا شما جرات نمیکنید حرفی بزنید، مردم که چشم داشتند ببینند! چه کسی را میخواهید گول بزنید؟
مردمک: تجمع اعتراضی در مشهد
گزارش ها از مشهد، از تنش در مناطق مرکزی این شهر حکایت دارد. به گفته شاهدان عینی در خیابان‌های راهنمایی و پرستار این شهر درگیری‌هایی بین تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی روی داده است.
فائزه هاشمی آزاد شد!
شل کن سفت کن!
رژیم دیوونه شده، حسابی قاطی کرده و نمیدونه چه خاکی تو سر خودش کنه!
باز هم دروغ گزاری فارس: كشته شدن يك شهروند در تهران از اساس كذب است چرا كه اصلاً درگيری در پايتخت وجود نداشته است.
از قرار این بار خیال شهید دزدی ندارند
گسترش تجمع های مردم پس از تاریکی هوا در تهران
کلمه: تجمع های غیر متمرکز مردم تهران با تاریکی هوا رو به گسترش است و لحظه به لحظه بر حضور مردم در برخی از نقاط تهران از جمله خیایان ولی عصر، چهار راه پاک وی، میرداماد و میدان هفت تیر در حال افزایش است.
فائزه هاشمی دستگیر شد
گزارش شاهدان عینی: شهادت یک نفر بر اثر تیراندازی نیروهای امنیتی در میدان هفت تیربه گزارش دانشجونیوز بر اثر شلیک این نیروها که مجهز به سلاح گرم بودند، یک نفر از معترضین در میدان هفت تیر به شهادت رسید. همچنین بر اثر درگیری ها در میدان هفت تیر تعدادی دیگر از مردم نیز مجروح شدند.
یکی از حاضران در صحنه به دانشجونیوز گفت شدت جراحت وارده بر فردی که مورد هدف گلوله قرار گرفت، به حدی بود که این شهروند پس از دقایقی در میدان هفت تیر جان سپرد.
العربیه: تهران به یک پادگان بزرگ تبدیل شده
خبرهای رسیده از تهران پایتخت ایران حاکی از آن است که نیروهای امنیتی، گارد ضد شورش، نیروهای بسیج و افراد موسوم به لباس شخصی برای جلوگیری از شکل گیری هر گونه تجمع و راهپیمایی، از صبح امروز یکشنبه ٢٠-٢-٢٠١١ در میادین و خیابان های اصلی شهر مستقر شده اند.
این حضور به گونه ای است که شاهدان عینی از تبدیل شدن تهران به یک پادگان بزرگ سخن می گویند و تاکید می کنند نیروهای امنیتی تلاش می کنند تجربه تحصن معترضان در میدان التحریر قاهره تکرار نشود.
شیراز اول اسفند ١٣٩٨
دویچه ویله: گزارش‌ها از مهاباد حاکی است که جمعیت زیادی در مرکز شهر و اطراف میدان استقلال حضور دارند و شعارهای ضددولتی می‌دهند. برخی گزارش‌های دیگر نیز حاکی از درگیری میان مردم و نیروهای انتظامی است. مردم در خیابان‌ها لاستیک روشن کرده و با پرتاب سنگ به حملات نیروهای انتظامی پاسخ می‌دهند.
اما بخوانید از دروغ گزاری فارس: تهران در آرامش كامل
خبرنگاران فارس مستقر در ميادين ولی‌عصر، هفت‌ِتير، انقلاب و امام حسين عليه‏ السّلام و همچنين سطح خيابان انقلاب تهران گزارش مي‌دهند كه علی‎رغم فراخوان‌ سايت های ضدانقلاب و فتنه‌گر اعم از بیبی‌سی، صدای آمريكا، راديو فردا، جرس، بالاترين و همچنين فراخوان منافقين و سلطنت‌طلبان و سازمان‌های جاسوسی آمريكا و انگليس و اسرائيل، اوضاع در حالت كاملاً عادی قرار داشته، مغازه‌ها باز بوده و زندگی عادی ادامه دارد.در حال حاضر تردد در خيابان‌ها و معابر اصلی تهران همچون روزهای ديگر عادی است و هيچ‎گونه تردد مشكوك و يا حركت شيطنت‌آميزی گزارش نشده‌ است. اين در حالی است كه طبق روال همه‏ساله، مردم در روزهای پايانی سال با جنب و جوش فراوان در تدارك مقدمات فرا رسيدن عيد هستند و با خريد كفش و لباس و ديگر مايحتاج و نيز سور و سات مخصوص روزهای عيد به استقبال نوروز می‌روند.
شعارهای جديد در خيابان وليعصر: مبارك ، بن علی تا عيد هم خامنه ای
جرس: زمین‌لرزه‌ ۴.۱ ریشتری دقایقی پیش تهران را لرزاندقطع خطوط تلفن همراه در مرکز شهر و کاهش چشمگیر سرعت اینترنت
جرس: خطوط تلفن همراه در مرکز شهر قطع شده است و امکان ارتباط تلفنی معترضان وجود ندارد.
به گزاش جرس، طبق اخبار رسیده از تهران حاکی است که سرعت اینترنت‌ نیز در کل شهر به شکل چشمگیری کاهش یافته است.
از سوی دیگر رادیو زمانه به نقل از یک شاهد عینی از قطع کامل اینترنت در خیابان انقلاب تهران خبر داد.

ماموران شهرداری سطل های زباله را جمع می کنند تا از آتش زدن آنها جلوگیری شود
قاصدان آزادی:نیروهای ضد شورش در میدان پاستور، چهارراه گارگر و خیابان آذربایجان تهران حضور دارند. نزدیک به ١٥٠ مامور نیروی انتظامی در ضلع شرقی میدان انقلاب مستقر شده اند و ماموران شهرداری هم سطل های زباله را جمع می کنند تا از آتش زدن آنها جلوگیری شود.
تجمعات گسترده مردم در خیابانهای اطراف میدان هفت تیر و ولی عصر
به گزارش ندای سبز آزادی شاهدان عینی از ممانعت ورود مردم به میادین ونک، ولی عصر، هفت تیر و ... توسط ماموران لباس شخصی و نیروی انتظامی خبر می دهند.
اولین فیلم از بالاتر از میدان ولیعصر
جرس:افزایش جمعیت معترضان در میدان انقلاب اصفهان
بنا به اخبار رسیده به جرس، بسیاری از معترضان که از اصفهان و شهرهای اطراف در این میدان جمع شده‌اند در گروه‌های چند ده نفری جمع شده و به طور پراکنده شعار می‌دهند.
علاوه بر این گفته می‌شود در دروازه شیراز این شهر، جمعی بسیجی مستقر شده‌اند و در خیابان نظر شرقی عده‌ای موتور سواران لباس شخصی با در دست گرفتن پرچم جمهوری اسلامی در ورودی خیابان ایستاده‌اند.
گروه‌های یگان ویژه نیز در میدان انقلاب و اطراف آن مستقر شده‌اند اما هنوز گزارشی مبنی بر درگیر شدن آنان با مردم نرسیده است.
قاصدان آزادی: اخرین خبر از شهر سنندج، شهر کاملا در اعتصاب بسر می برد. درب همه مغازه ها بسته است. نیروهای سرکوب و لباس شخصی ها کاملا در تمامی شهر مستقر شده اند با در دست داشتن سلاح قناسه دوربین دار مشغول به گشت زنی هستند. در خیابان استانداری شهر سنندج حکومت وسایل و جشن ساز و دهل را به راه انداخته که وانمود کنند ، تعطیلی و اعتصاب شهر، بمناسبت این مراسم شادی است، که معلوم نیست به چه مناسبتی ان را به راه انداخته اند.
ندای سبز آزادی:حضور نیروهای امنیتی و مانور موتورسواران
به گزارش خبرنگار ندای سبز آزادی؛ نیروهای امنیتی بیش از گذشته حضورشان به چشم میخورد به گزارش شاهدان عینی نیروهای گارد ویژه و لباس شخصی با حرکت های وحشیانه خودشان با موتور در معابر پیاده در حوالی میدان ولیعصر فضارا بسیار ملتهب و به تنش کشیده انداین گزارش از پرتاب گاز اشک آور و حمله مامورین به عابرین پیاده حکایت میکند
ممانعت نیروه های گارد ویژه از رسیدن مردم به میدان ولیعصر
به گزارش خبرنگار ندای سبز آزادی؛ نیروهای امنیتی و گارد ویژه در میدان ولیعصر با حضور زیاد مانع از ورود مردم به میدان ولیعصر شده اند.گزارش ارسالی حاکیست ، نیروه های امنیتی ایران قبل از ساعت ٣ بعداز ظهر در میدان ولیعصر حضور گسترده ای داشته اند
شکل گیری تجمع مردم در مسیر میدان هفت تیر به سمت ولیعصر
به گزارش خبرنگار ندای سبز آزادی؛ حضور مردم در مسیر میدان هفت تیر به سمت میدان ولیعصر بسیار چشمگیر میباشد و تجمع مردم به صورت پراکنده شکل گرفته است، بنا به گزارش شاهدان عینی شعارهایی از سوی مردم در مخالفت با حکومت نیز به گوش میرسد
تجمع مردم در برابر صداو سیما و شعار الله اکبر
جرس: خبرهای رسیده از سطح خیابانهای شهر حاکی است، جمعی از مردم در با تجمع در برابر ساختمان صدا و سیما در خیابان ولی عصر اقدام به سر دادن شعار الله اکبر کرده اند.
اسفند سبز:آغاز تجمعات پراکنده در برخی از نقاط پایتخت
به گزارش سحام نیوز – در محورهای انقلاب – ولی عصر و در میدان ٧ تیر و همچنین در خیابان سهروردی تجمعاتی شکل گرفته و مردم شروع به شعار دادن و فریاد الله اکبر هستند.
ما پیروزیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر