۱۳۸۹ بهمن ۲۲, جمعه

تا ۲۵ بهمن

بر پا خیز،از جا کن، بنای کاخ دشمن
فراخوان تظاهرات ٢٥ بهمن در تهران و سراسر کشور
کلمه: طبق اصل ۲۷ قانون اساسی تجمع و راهپیمایی نیاز به اخذ مجوز ندارد
اعتبار هر تجمع و یا راهپیمائی به جمعیت آن است و تنها ملاحظه در برگزاری آنها نظم عمومی ست و اینکه حتی المقدور برای تردد دیگران مزاحمت ایجاد نشود. بنابراین اگر تجمع و راهپیمائی بدلیل کثرت جمعیت موجب اخلال در نظم و یا آمد و شد سایر مردم شد، پلیس موظف به دخالت، صرفا به منظور حفظ نظم و هدایت عابرین، خواهد بود و حق ندارد شرکت کنندگان در راهپیمائی و تجمع را به صرف شرکت در آنها، سرکوب نماید.
فرمانده سپاه تهران: با هرگونه تظاهرات در ٢٥ بهمن به شدت برخورد می کنیم
به گزارش ندای سبز آزادی، حسين همداني در گفت وگو خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران، ايرنا، با اشاره به اين که «هر سال در آستانه پيروزی انقلاب اسلامی شاهد تحرکات دشمنان برای کاهش حضور مردم در راهپيمايی ۲۲ بهمن هستيم» گفته است: «فتنه گران جنازه ای بيش نيستند و با هرگونه تحرک آن ها به شدت برخورد می کنيم.»
جبهه مشارکت ایران اسلامی با محکومیت بازداشت های اخیر تصریج نمود: دستگیری ها نشانه هراس روز افزون متقلبان از رشد آگاهی مردم است که گمان می کنند با ایجاد ارعاب خواهند توانست مسیرآگاهی و پویائی ملت و پیش روی جنبش سبز را سد کنند.
جرس: اعلام حمایتِ زندانیان سیاسی از تظاهرات ۲۵ بهمن
"دولت سیاست مشت آهنین و دیکتاتوری خشن را پیشه کرده و گویا حال که قرار است پس از چندین ماه وقفه، بار دیگر به خیابان برگشته، با اعتراضات قانونی و مسالمت آمیز خواسته‌های خود را فریاد بزنیم، اجازه از آن‌ها خواسته‌اید؛ آیا تمسخر آمیز نیست؟"
بی‌شک تظاهرات مسالمت آمیز علیه دیکتاتوری اجازه نمی‌خواهد و حق همه شهروندان است.
ما زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر کرج، از پشت میله‌های سرد آهنی حمایت خود را نسبت به تظاهرات اعتراضی مردم ایران در روز ۲۵ بهمن ماه، اعلام می‌داریم و از مردم آزادی خواه ایران می‌خواهیم که در این راهپیمایی با سر دادان شعارهایی همچون مرگ بر استبداد و مرگ بر دیکتاتور فریاد حق طلبی خود را به گوش تمامی مردم جهان برسانند.
سحام نیوز: شروع دور تازه فشارها بر خانواده كروبی: محرومیت ديدار اعضای اين خانواده با مهدی كروبی
ماموران امنیتی که در برابر ساختمان منزل مسکونی مهدی کروبی بودند ، به فرزند کروبی اعلام کردند که حق ورود به منزل پدری خود را تا ٢٥ بهمن ندارد. ماموران امنیتی همچنین اعلام کردند که به استثنای فاطمه کروبی – همسر مهدی کروبی – هیچ کدام از فرزندان ،عروسان و بستگان مهدی کروبی حق دیدار و ورود به خانه وی را ندارند.
قطع تمامی خطوط تلفن همراه و ثابت مهدی كروبی؛همسر و فرزندان وی
سحام نيوز: از صبح امروز تمامی خطوط تلفن همراه و ثابت مهدی كروبی؛ همسر و فرزندان ايشان قطع گرديده است.
ندای سبز آزادی: سایت‌های معترض مورد حمله پی در پی پلیس سایبری جمهوری اسلامی
سرور سایت‌های کلمه، جرس، ندای سبز آزادی، نوروز و تحول سبز طی روزهای اخیر مورد حمله قرار گرفته است
بر اساس گزارشات رسیده به ندای سبز آزادی طی چند روز اخیر و با نزدیک شدن به ۲۵ بهمن سرور سایت‌های کلمه، جرس، ندای سبز آزادی، نوروز و تحول سبز با حمله‌های پی در پی سایبری مواجه بوده‌اند.
گفتنی است این اقدام در راستای خارج نمودن دسترسی مخاطبان به این سایت‌ها انجام می‌گردد و در مواردی سایت‌ها برای دقایقی از دسترس خارج می‌گردند. این اقدامات با نزدیک شدن به ۲۵ بهمن در حال افزایش بوده و بر اساس شواهد موجود این روزها یکی از مسئولیت‌های پلیس سایبری تازه تشکیل شده، حمله به سایت‌های معترضین خواهد بود.

جشن پیروزی ما زمانی است که شعار زندانی سیاسی آزاد باید گردد را در تاریخ انقلاب بخوانیم
ما خانواده های زندانیان سیاسی امروز در آستانه سالروز پیروزی شکوهمندترین انقلاب مردمی جهان از مسئولین قضائی می خواهیم عزیزان ما را گروگان سیاسی فرض نکنند و با آزادی بدون قید و شرط آنان هزینه های مادی و معنوی گزافی که بر نظام تحمیل می شود، کاهش دهند. ما در این ایام مبارک چشم انتظار رهایی عزیزانمان هستیم و خانه دل را به امید وصلشان آذین می بندیم و کودکانمان کاغذهای رنگی را از صندوق خانه ها در آورده اند تا سر در خانه هایمان را با آن زینت دهند. عزیزانمان را که طی این ماه ها تحت سخت ترین شرایط بوده اند به ما که طی این ماه ها تلخ ترین ایام زندگیمان را گذرانده ایم بازگردانید

٢٥ بهمن، پیش به سوی آزادی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر