۱۳۸۹ اسفند ۱۴, شنبه

شهادت ٤ محیط بان در کردستان

سبزپرس- گروه محیط انسانی: در حالی که کمتر از دو ماه از کشته شدن دو محیطبان در استان خراسان شمالی و سیستان و بلوچستان میگذرد ، ظهر روز جمعه چهار مامور محیط بان اداره کل محیط کردستان به ضرب گلوله های افراد ناشناس به شهادت رسیدند تا سال ١٣٨٩ با شهادت این ٤ نفر به شوم ترین و سیاه ترین سال برای محیط زیست و حافظانش بدل شود.
به گزارش سبزپرس، روز گذشته چهار مامور گارد محیط زیست در حین انجام ماموریت در محدوه روستای دوشان در ١٠ کیلومتری شهر سنندج مورد هجوم عده ای ناشناس قرار گرفته و هر چهار نفر به ضرب گلوله به شهادت رسیدند تا شمار شهدای محیط زیست به ١١١ نفر برسد .قاتلان پس از کشتن محیطبانان، خودروی سازمانی آنها را که هر ٤ نفر در آن قرار داشتند به قعر دره فرستادند.
این سومین واقعه مرگباری است که در چند ماه اخیر منجر به شهادت محیطبانان شده است.
در واقعه نخست، سعید پرهام محیطبان خراسان شمالی به ضرب گلوله کشته شد و در کمتر از ٤٠ روز از این واقعه صابر الله داد، محیطبان سیستانی هم به شهادت رسید و اینک ٤ محیطبان دیگر! این درحالی است که هنوز قاتلان دو محیطبان قبلی شناسایی و یا دستگیر نشدند.
گفته می شود محمود احمدی نژاد، معمر مرغوبی، کمال حسین پناهی و مسعود علیخانی چهار محیطبانی بودند که دیروز به شهادت رسیدند...
این هم نقل خبر از ایسنا: مدير كل محيط زيست كردستان از شهادت ٤ محيط بان اين اداره كل به دست نيروهای ضد انقلاب خبر داد.
...مدير كل محيط زيست كردستان با اشاره به اينكه محل شهادت اين محيط بانان جزو مناطق آزاد و زيستگاه كبك و خرگوش بوده است.
نیروهای ضد انقلاب یا شکارچیان غیر مجاز خودی؟!
شما که استاد دستگیری و بازداشت سران فتنه و ضد انقلاب و محارب هستید، چتور عرضه یافتن قاتلان محیط بانان را ندارید؟!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر