۱۳۸۹ اسفند ۲۱, شنبه

از فرستادن ۴ ببر دیگر جلوگیری می کنید؟

هواداران حقوق حیوانات و محیط زیست در ایران برای جلوگیری از ورود ببرهای سیبری جدید به کشور، اقدام به جمع آوری امضا کرده اند. هدف جمع آوری ٢٠٠٠ امضا است مبنی بر درخواست عدم ارسال ببرها توسط مقامات روسی به ایران است.
با گذشت چند روز تعداد امضا کنندگان به حدود ٦٣٠ رسیده که بیش از ٧٥ در صد امضا کنندگان را مردم دیگر کشورهای جهان تشکیل میدهند!
پس...
لطفا امضا کنید! بابا جون یه امضا که دیگه این همه تردید و دودلی نداره! خرجی که نداره، یک امضا پاش بندازید و قال قضیه رو بکنید! چک و سفته که نمیخواهید امضا کنید!
...ما ایرانی ها عاشق کار های بزرگ هستیم و وقت برای کار های بی ارزش و وقت گیر و پر خرج نداریم! راست میگن که وقت طلاست! حیف این دو دقیقه که صرف توله ببر کنیم!

البته وقتی این ٤ توله ببر را آوردند و زبانم لال به سرنوشت آن ببرهای دیگر و توله شیر ها دچار شدند، آن موقع است که تمام وبلاگها پر شود از عکسهای توله ببرها و مطالب سوزناک و اعتراض آمیز!
یعنی ٢٠٠٠ ایرانی در سراسر ایران و جهان پیدا نمیشوند که سرنوشت ٤ توله ببر برایشان مهم باشد؟ بابا دست مریزاد! ممنون از این همکاری!
و...با سپاس از "خارجی های خارج از ایران" که بیش از هموطنان خودمان به سرنوشت این ٤ توله ببر اهمیت میدهند!!

و همچنین با تشکر فراوان از تمامی تارنماها و وبلاگهای طرفدار حقوق حیوانات و محیط زیست ایرانی که هیچ اشاره ای به این پتیشن نکرده اند!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر