۱۳۸۹ اسفند ۱۱, چهارشنبه

تصویب قانون تک‌سگی برای ارتباط بیشتر انسان‌ها در چین!

و قانون هیچ حیوانی برای اسلامی تر کردن قوانین جمهوری اسلامی!
دیده بان حقوق حیوانات: ۳۹ تن از نمایندگان طرحی را تقدیم مجلس نموده اند که در صورت تصویب از این پس نگهداری و تردد سگ‌ها در خیابان ممنوع می‌شود. بر اساس این طرح یک ماده به قانون مجازات اسلامی الحاق خواهد شد و برای کسانی که مبادرت به نگهداری سگ یا دیگر حیوانات مضر در منزل خود می‌کنند، مجازات در نظر گرفته می‌شود.
بر اساس این طرح، که یک ماده به قانون مجازات اسلامی الحاق خواهد کرد، گرداندن حیوانات خطرناک یا حیواناتی که مضر برای سلامت عمومی بوده یا نجس‌العین می‌باشند از قبیل سگ در اماکن و معابر عمومی و وسائط نقلیه ممنوع است و مرتکب علاوه بر جزای نقدی از یک میلیون ریال تا ۵ میلیون ریال به ضبط حیوان مذکور محکوم می‌گردد.
این ماده می‌افزاید نگهداری حیوانات مذکور در آپارتمان‌ها ممنوع و درمنازل مسکونی چنانچه موجب نارضایتی هر یک از ساکنین گردد، ممنوع است. این طرح به وزارت بهداشت ماموریت می‌دهد تا فهرست حیوانات خطرناک و نجس‌العین (علاوه بر سگ) را تهیه نماید.
امیدوارم این دخترک در چین یا ایران زندگی نکند!اما بشنوید از کشور دوست و برادر دو قلوی جمهوری اسلامی در بیرحمی!
دیده بان حقوق حیوانات ایران: دپارتمان شهرداری «شانگهای» چین در گزارشی اعلام کرد که از ماه مه سال جاری میلادی در این شهر قانون «تک سگی» اجرا می‌شود.
بر اساس گزارش ایسنا، خانواده‌های چینی حق دارند تنها یک سگ شناسنامه‌دار باشند. علاوه بر این، هم اکنون بیش از ۶۰۰ هزار سگ بدون شناسنامه در شانگهای سرگردان هستند که صاحبانشان تاکنون برای شناسنامه‌دار کردن این حیوانات تلاشی نکرده‌اند.
با این حال، این موضوع هم مطرح شد که خانواده‌ها یا افراد مجرد مجاز به داشتن تنها یک سگ هستند و در غیر این صورت جریمه می‌شوند.
تقدیم به اسلام، بکشیدش نجس است!
این هم تصاویری از ماموران اجرای قانون در چین!که حتما پس از تصویب قانون منع نگهداری و تردد سگ ها، بسیجی های خودمان که ید طولانی در امور چماق زنی و کشتار دارند، این چنین برای اجرای قوانین اسلامی وارد عمل خواهند شد!
در انتظار مرگ...
در مقابل چشمان ناباورش، تمامی دوستان و اعضای خانواده اش را با بیرحمی کشتند و...
جانی که جان داشت و جان شیرینش خوش بود...
این چنین پست فطرت هستند؛ اینها را میکشند و دور میریزند و یک سری دیگر را زنده زنده پوست میکنند و کوفت میکنند
شباهت دولت های چین و جمهوری اسلامی را دیدید؟حال تفاوت بین مردم چین و ایران:
این یکی از پناهگاه های چین برای صد ها سگ و گربه ی رانده شده است که با کمک داوطلبان میچرخد و سگ ها تا آخر عمرشان بدون دغدغه در کنار یکدیگر زندگی میکنند، بدون اینکه بدلیل کمبود جا یا دیگر امکانات کشته شوند.
آیا چنین جایی در سراسر ایران پهناور پیدا میکنید؟
چقدر انسان باید از لحاظ روحی بیمار باشد که سگ این موجود باهوش، وفادار و دوست داشتنی را نجس و لایق مرگ بداند و چقدر آدم باید ابله و نادان باشد که چنین نظری را چشم بسته قبول کند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر