۱۴۰۵ تیر ۲, سه‌شنبه

معرفی می‌کنم: داوود شاح؛ پهلوی سوم!

فقط نمی‌دونم این یکی فارسی بلده یا مثل عن‌دخت نور‌الزهرا فینگلیش حرف می‌زنه؟!
عقل سطلی جماعت!
بدبخت رعیت‌صفت!

شازدح؛ یا خفه شو یا بمیر جاکش!

جاکش‌شاح پهلوی سوم؛ با نشان دادن در باغ سبز اون ۱۶۰هزار ریزشی‌ات ۴۰هزار نفر رو به کشتن دادی، با این ده‌ها میلیون نفر ارتش زیرزمینی‌ات چند صدهزار نفر رو می‌خوای به قتلگاه بکشونی؟

آخه جاکش وطن‌فروش؛ بعد از کشتار دیماه ۱۴۰۴ که تو هم پیشاپیش خبر داشتی و هم  باعثش بودی٬ دیگه بزور بتونی ده نفر رو داخل ایران گول بزنی مگه امثال افسون نجفی عن و نسرین شاکرمی خایه‌مال و نفرت‌انگیز با دختر کثافت و نکبتش آیدا که به امید گرفتن ویزای اقامت آلمان خایه‌هات رو برق انداختن!
منظورت اون ۴۰هزار تلفات جنگه؟!
جاکش چه زوری هم می‌زنه تا قیافه غمگین بگیره! همین امروز و فرداست که دخترای عن‌ترکیبش عکسهای جزیره‌گردی‌های تعطیلات تابستانی‌شون رو بزارن تو اینستاگرام تا به دوستاشون پز بدن!
ولی کلا یه چیزیش خوبه! این جاکش دیگه نمی تونه صبح تا شب بخوره و بخوابه وعرق‌خوری کنه و بره مسافرت! حالا دم به دقیقه باید بره مصاحبه و همیشه هم مصاحبه کننده پول نگرفته که سوال‌های از پیش تعیین شده توسط مشاوران مزدورش را بپرسد! گاهی چنان سوال‌های می‌پرسند که شازده از عصبانیت انگار تو کونش اسپند دود می‌کنن!

۱۴۰۵ خرداد ۲۹, جمعه

اثر جدید توماج

توماج: اثر «موجی» برداشت من از شرایط اون سه ماهیه که توی تاریک‌ترین دوران بودیم و تنهاترین بودیم، و سوالی که برام پیش میاد اینه که چرا باور نمی‌کنیم ناجی‌ای جز خودمون نداریم و بجای انتظار کشیدن برای یک نجات‌دهنده دست‌های همدیگه رو نمی‌گیریم؟
کلام و اجرا: توماج
ضرب‌آهنگ: سجادسرچ

می‌ندازن موشکا تو سرم موج
دی ماه هموطنامو جلوی صورتم کشتن
روزا مستِ از بمب تو شب از بغض
تا روز انتقام خون می‌کنم رو ورق تف
می‌پیچه تو گوشم صدا جتا
اراذل شبا تو خیابون با موتور هزار
نون ملت گرو کوپنه ما
اینجا گیر افتادیم بین اجنبی و سپاه
یکی به میخ گرفت یکی نعل گرفت
یه موشک میزد تو بیت و یکی مدرسه
 افا تو هوان اینا تو شهر رژه
یکی هنوزم منتظر ریزش ارتشه
اونا بمون میگن عصرحجری
اینا میگن جاسوس به دلاورای وطنی
ایران تنها شده مثل یه یتیم
کفتارا از بیرون و تو تو قانون جنگلیم

یکی از بیرون یکی از تو
یکی بیبیته یکی آقات یکی عمو
کارد قاضیا زیر گلو
میان فراخوانا رگباری از زیر پتو
یکی از بیرون یکی از تو
یکی بیبیته یکی آقات یکی عمو
کارد قاضیا زیر گلو
میان فراخوانا رگباری از زیر پتو

می‌کشن موشکا تو سرم جیغ
به دن‌کیشوتا بگو که از اون دور نجنگید
مخا خالی میشن زودتر از جیب
بگو کدومتون واسه ایران گور نکندین؟
بی‌پولی مثل کابوس تو شبای کارگر
کاسبای جنگو کرده سرمایه هارتر
مادرا منتظر طناب دارن
یکی بره هزاتایی ضحاک بجاش هست
یکی به خون یکی به پول
یه برده اعتیاد داره بشه زنجیرشون
توی کنسرت، رقصِ رو خون
قاضی‌زاده می‌کنه با اتم تهدیدمون
گرگا قول میدن که طرف مان
محاصره میشن مغزامون با شبکه‌ها
هولمون میدن توی تله وسط چاه
رمزِ اتحاد یه نفر نیست وطنه داش

یکی از بیرون یکی از تو
یکی بیبیته یکی آقات یکی عمو
کارد قاضیا زیر گلو
میان فراخوانا رگباری از زیر پتو

۱۴۰۵ خرداد ۲۷, چهارشنبه

درحالیکه مردم جهان سرگرم تماشای مسابقات فوتبال هستند

سطل‌عن‌طلبان جان بر کف٬ سخت در تلاش برای براندازی جمهوری اسلامی هستند!
هم ریدم به پرچم‌تون٬ هم ریدم به هیکلت شازده با این طرفدارات.
جاکشان پهلوی و رعایت قانون!
میگه وقتی ازش اسمش رو خواستن مخفی کرده!
آخه دیگه همه‌ی دنیا فهمیده طرفداران رضا پهلوی چه آدم‌کش‌های بی‌رحمی هستن!
قرار بود با پرچم شیر و سرشیر و عکس تلفات عنقلاب ملی برن برای تیم ملا هورا بکشن؟!
یکبار سطل‌عن‌طلب٬ همیشه سطل‌عن‌طلب و خائن به وطن
اریک کوچولوی ما هم از وقتی عمو ترامپش ریده به هیکلش٬ کون لیس عمو مارکو روبیو شده!
از اون جاکش کون آخوند لیس حمایت نمی‌کنم ولی آخه تو آمریکا هفت‌تیرکشی که جرم نیست! هفت‌تیر نداشته باشی جرمه!
بخش اول

۱۴۰۵ خرداد ۲۶, سه‌شنبه

درحالیکه مردم جهان سرگرم تماشای مسابقات فوتبال هستند

سطلی سپاهی‌های جان بر کف٬ سخت در تلاش برای براندازی جمهوری اسلامی هستند! 
بگو جاکش‌شاحاینجوری جمهوری اسلامی سقوط می‌کنه!
ریدم به خودتون و پرچم شیر و سرشیر و شاح‌زاده‌تان
منظورش نام آن ۴۰هزار تلفاتی که خودشون خواسته بودن کشته بشن است؟
اعلاحسرت شازدح! چنان از همه طرف مردم دارن می‌رینن به هیکلت که آرزوی یه بشکه سس گوجه کنی!
شرف سطلی خریدنی نیست
مفت و مجانیه!
ساندیس تقدیمی جاکش‌شاح رضاپهلوی از پول صندوق اعتصابات
جاکش‌شاح یادش رفته پرچم ایران سه رنگ داره؟!
برافراشتن پرچم شیر و سرشیر ملی! سبز و قرمزش آب‌رفته؟!
هیچکس سرش رو هم برنگردوند ببینه! آخه کدوم خارجی‌ای می‌فهمه این پرچم مال زمان دیکتاتوری پدرته؟! نصف بیشتر اونا حتا نمی‌دونن ایران کجای کره زمینه!
به سلامتی کشته شدن آن ۴۲۰۰۰نفر می‌ریم تیم ملا رو تشویق کنیم !
لاشی خانم٬ بالاخره با کدوم پرچم کون گهیت رو تمیز می‌کنی؟!
با پرچم اسرائیل دنبال اتوبوس فوتبالیست‌های تیم ملی راه افتادند و بهشان می‌گویند تروریست و بی شرف!

هر چی طرفداراشون کمتر میشه طول میله‌های پرچم‌شون بیشتر میشه!
شباهت
میلیونها ایرانی آمریکانشین با تجمع مقابل هتل «وست‌دریفت» در لس‌آنجلس باعث سقوط جمهوری اسلامی شدند!
این سطل‌عن‌طلب نیمه بلژیکی عن‌ترکیب٬ کونش لک زده برای تماشای تیم ملا٬ به بهانه پرچم شیر و سرشیر داره می‌ره تا آمریکا!!!
با یادی از ایده‌های مغز متفکر سامانه٬ هاربانوی هرزه
کاش مزدوران جاکش تیم ملاها هرچه زودتر ببازن!

۱۴۰۵ خرداد ۲۴, یکشنبه

اندرباب فحش‌های بعضی از ایرانیان!

ایرانیان، خیلی به ادب و فرهنگ و تمدن چند هزار‌ساله‌شون می‌نازند ولی درواقع یکی از بددهن‌ترین و فحاش‌ترین و بی‌ادب‌ترین مردم دنیا هستند. 
از فحش‌های رکیک‌ جنسیتی گرفته تا اعضای بدن زن و مرد و حیوان.
از اعضای خانواده تا صفت‌هایی که وصف‌الحال خودشان هست ولی به حیوانات نسبت می‌دهند.
از فحش‌های زبان‌های خارجی تا زبان‌های مختلف ایران.
فحش‌های تحقیر‌آمیز یا ناسزاهای شاعرانه و ادبی و خنده‌دار.
فحش‌های عادی روزمره یا فحش‌های سیاسی.
یکی از این فحش‌های سیاسی، «توده‌ای» است که هم در زمان محمدرضا پهلوی بسیار رواج داشته هم در زمان جمهوری اسلامی و صد البته از فحش‌های مورد علاقه‌ی سطل‌عن‌طلبان طرفدار رضاپهلوی دزد و مفت‌خور و خائن نیز هست!
بچه که بودم وقتی کسی می‌فهمید نام‌خانوادگیم چیه همیشه کنجکاوانه می‌پرسید بچه‌ی ... خوبه هستی یا ... توده‌ایه؟!!! من می‌موندم بگم چی؟ معنی توده‌ای رو نمی‌فهمیدم ولی می‌دونستم عموم از شاه خوشش نمیامد. چون همیشه تو سینما پیش از آغاز فیلم  که سرود شاهنشاهی می‌زدن و همه باید سرپا می‌ایستادن٬ عموم پامی‌شد ولی اینقدر می‌چرخید که تقریبا پشتش به پرده سینما می‌شد! برای همین فکر می‌کردم توده‌ای یه ناسزایی است که به مخالفان شاه می‌گفتن. بعدها فهمیدم زمان محمدرضا پهلوی به همه مخالفان شاه٬ طرفداران دکتر مصدق و هواداران حزب توده‌ ایران می‌گفتن توده‌ای!
هنوز هم که هنوزه این آیین سنتی بازمانده از دیکتاتوری پهلوی ادامه داره! دیگه جاافتاده! از طرفداران جمهوری اسلامی گرفته تا سطل‌عن‌طلبان و هاربانوی هرزه‌شان و حتا بسیاری از مخالفان این‌ دو دسته٬ از توده‌ای بعنوان فحشی رکیک استفاده می‌کنند و برای رکیک‌تر کردن آن یک مجاهد هم به آن اضافه می‌کنند!!!
درست مثل این می‌مونه که یه فرانسوی مخالف احزاب چپ٬ بعنوان فحش بگه «تسلیم‌ناپذیر!» چون نام یکی از احزاب چپ فرانسه، فرانسه‌ی تسلیم‌ناپذیر (La France Insoumise) است!
یا بگه دموکرات چپی! حزب دموکرات چپ (ایتالیایی: Partito Democratico della Sinistra)
البته چپ‌های آمریکا هیچوقت به عنوان فحش و ناسزا و برای توهین نمی‌گن جمهوریخواه! دموکرات!
حالا این زنیکه لاشی بدبخت بدهمه‌چیز کریه‌المنظر هم پول می‌گیره به توماج بگه توده‌ای! هم بعنوان یک فحش رکیک و تحقیرآمیز و هم جهت پرونده‌سازی!
توده‌ای!
گاهی هم با برچسب زدن افراد بعنوان توده‌ای٬ می‌‌خواهند آنها را بترسانند و صدایشان را خاموش کنند!

۱۴۰۵ خرداد ۲۳, شنبه

نویسنده این اکانت رو دوست دارم

ولی بعضی وقتها که یاد اینهمه بی‌رحمی و پست‌فطرتی‌اش می‌افتم شک می‌کنم به کسی که اون پشت نشسته...
جدیدا دارم بهش شک می‌کنم...