۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۰, سه‌شنبه

تجاوز جنسی در شهر سینکان ترکیه

در ترکیه، پیدا کردن سگی که به او تجاوز شده، موضوع شگفت آوری نیست...این اتفاق در همه جای دنیا پیش می آید، شما کافی است به صفحه های گوناگون فیسبوک سر بزنید تا نمونه های بسیاری را ببینید. گاهی، حتی روزانه این گونه اتفاقات روی می دهد.
اما این یک مورد متفاوت است. نتیجه نهایی یکسان است، یک سگ توسط انسانی مورد تجاوز قرار می گیرد و سپس کشته می شود.
آنچه متفاوت است محل ارتکاب جرم است...

این تجاوز جنسی، در پشت ساختمان شهرداری شهر سینکان در آنکارا صورت گرفت.
 چند متر دور از ساختمانی که به طور مداوم توسط نیروهای امنیتی محافظت می شود، سگی مورد تجاوز جنسی قرار می گیرد... فریاد های دردناک این سگ از راه دور شنیده می شد... ولی هیچ کس کاری نکرد...

ما او را لونا نام نهادیم
 در عرض چند روز، این سگ زیبا، در سراسر جهان به عنوان سگ مورد تجاوز قرار گرفته در شهر سینکان ترکیه شناخته شد.
 او سزاوار بهتر از این بود...او سزاوار یک نام بود...
 بیاد تو لونای زیبا... که هیچ کس زحمت این را به خودش نداد تا تو را در خانه اش پناه دهد و یک انسان منحرف به وحشتناک ترین شیوه، زندگی تو را گرفت. با دادن یک نام و نشان دادن به جهانیان که زمانی که تو زنده بودی چقدر زیبا بودی، کمترین کاری است که برای تو می توانیم انجام دهیم.
 دنیا برای تو اشک می ریزد...

خب... شاید نه کل جهان... بی گمان شهرداری سینکان هیچ اشکی برای لونا نمی ریزد. کشف بدن فروپاشیده او، موجب غم و اندوه نشد بلکه باعث شرمندگی شهرداری شد و آنها هم کاری را کردند که هر شهردار در کشور ترکیه، هنگام کشف چنین مواردی تا کنون انجام داده:
 "انکار و حمله."
 اولین واکنش شهرداری سینکان، تهدید به شکایت به جرم بدنام کردن و خدشه دار کردن چهره مصطفی تونا، شهردار شهر سینکان بود.

پس از مدت زمان کوتاهی، عمر دمیر، وکیل شهرداری صادقانه بخاطر تهدیدشان پوزش خواست و اندوه خود را از این وضعیت ابراز داشت.
لحن او بسیار غمگینانه بود و ما او را باور کردیم.

 چندی بعد با یک چرخش ناباورانه، همان وکیلی که پوزش خواسته بود، اظهار داشت قصد دارد به جرم توهین به شهردار شریف سینکان و نشر خبر دروغ از ما شکایت کند.
بنا به گفته مصطفی تونا، شهردار و وکیل او عمر دمیر، همه چیز دروغ است و هرگز به سگی تجاوز نشده و سگی هم کشته نشده و این تصویر ساختگی
، توسط گروه Let's Adopt! Global جعل شده!
 لونا، وجود خارجی ندارد ولی اگر این اتفاق در کشور دیگری بجز ترکیه رخ می داد، همه به تجاوز فکر می کردند!!!
 تصاویر را ببینید و خود داوری کنید...
منبع:
Let's Adopt! Global 
 البته نیازی به توضیح نیست که اگر این ماجرا در حکومت اسلامی رخ می داد، ابتدا افراد این گروه حامی حیوانات را ٧٤ ضربه شلاق در ملاعام می زدند و لباس زنانه تن آنها می کردند و دور شهر آنها را می گرداندند و مجبورشان می کردند لوله آفتابه را در دهانشان کنند و... اگر هم شانس می آوردند و به جرم محاربه با خدا و مفسد فی الارض اعدامشان نمی کردند، به جرم توهین به مقامات کشوری به حبس و تبعید محکوم می شدند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر