۱۳۹۴ بهمن ۲۴, شنبه

از وعده های انتخاباتی‌ روحانی

۲۲ بهمن خیابانهای ایران پر از مردمی بود که آمده بودند وعده هایی که آخوند بنفش به آن عمل کرده بود را جشن بگیرند!!!
 من مردم را به نقد دعوت می‌کنم و این آزادی در دولت نیز ادامه دارد.
من عزت و غرور ملی ایرانیان را بازخواهم گرداند.
  ما باید کاری کنیم تمام ایرانیان به راحتی به ایران بیایند و بازگردند. من به دنبال این هستم که ایرانی‌هایی که مشکل دارند نیز بتوانند برای مدت کوتاه به ایران بیایند و بازگشت آن‌ها تضمین شده باشد.
سرمایه انسانی که ۴ میلیون دانشجو را که متشکل از استاد، متخصص و مدیر هستند می‌توان با قدری سعه‌صدر و تدبیر، به کار گرفت.
در دولت تدبیر و امید جوانان ما در دانشگاه‌ها از فضای آزادتری برخوردار خواهند بود، در این دولت از انتقال دانشجویان استقبال خواهد شد.
باید کار را به جایی برسانیم که به جای اینکه مردم دستشان را به سوی دولت دراز کند، دولت دستش را به سوی مردم دراز کند.
مسئله مسکن نیز در اولویت دوم جوانان است که به آن توجه ویژه‌ای دارم.
زنان ما، دختران ما عفت را در زندگی می‌شناسند، آن قدر به خاطر مسائل جزئی مزاحم دختران ما نشوید.
عدالت به این معنا است که برای کل مردم و اتباع ایرانی اعم از زن و مرد فرصت یکسان فراهم شود.
در حوزه مسائل اقتصادی زمینه‌ای فراهم خواهد شد که گرانی و تورم مهار شده و از طرفی کسب‌وکار آحاد جامعه به‌ویژه جوانان و بانوان نیز فراهم شود.
شاد زیستن و شاد بودن از حقوق ملت ایران است.
در همه ابعاد زندگی باید آزادی را احساس کنند.
یک کارگروه ویژه برای خوزستان تشکیل خواهم داد.
کلید من، کلید تدبیر است و هر قفلی را باز می‌کند و تمام مشکلات قابل حل است و برای آن‌ها برنامه دارم.
روستانشینان که فکر می‌کنند باید برای راحتی به شهرها بیایند دولت زمینه‌ای را آماده می‌‌کند که مهاجرت معکوس محقق شود. 
کشور را می‌توان از بیکاری و گرانی نجات داد.
اصل ساخت مسکن ارزان و مسکن مهر یک ایده خوب بود ولی این ایده برای یک  دوره کوچک‌تر طراحی شده بود و یک دفعه افزایش پیدا کرد.
دولت تدبیر نخواهد گذاشت که ارزش پول ملی ظرف ۶ ماه به یک سوم کاهش یابد.
من رابطه سیاست خارجی امروز را اصلاً نمی‌پسندم چرا که در شأن کشور و ملت ما نیست و معتقدم باید با دنیا با اخلاق حرف زد.
لب کلام: معضلات کشور در هشت سال گذشته چنان پیچیده شده که قابل برطرف شدن نیست!!!
ول معطلید مردم همیشه در صحنه!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر