۱۴۰۱ خرداد ۱۹, پنجشنبه

وحید هروآبادی بازداشت شد

وحید هِروآبادی آخوند معترض را بازداشت کردند؛ بهانه یا دلیل واقعی آنرا نمی‌دانم ولی بی گمان بخاطر اختلاس چند هزار میلیاردی نبوده! در شکنجه و کشتار مبارزان، مخالفان و شرکت کنندگان در تظاهرات هم دست نداشته وگرنه آخوند رییسی، رییس جمهور و جلاد ۶۷ تا حالا مدیری، فرمانده‌ای، امام جمعه‌ای، چیزیش کرده بود! ناظر ذبح شرعی هم نبود که ماهی ۲۵۰۰ یورو بعلاوه تمام هزینه های پذیرایی و تغذیه، مسکن و حمل و نقل و دیگر بخور بخورها بهش بپردازند وگرنه نمی‌رفت دستفروشی کنه!
ولی مطالبی در توییترش می‌نوشت که بسیاری از براندازان، به‌ویژه براندازان خارج از کشور که با اینکه خطری برایشان ندارد، بازهم شهامت نوشتن آنها را نداشتند.
چند روز پیش، مریم جعفری آذرمانی، خبر بازداشت همسرش، وحید هِروآبادی را توییترش داده بود. 
ابراهیم الله‌بخشی هم در توییترش نوشت: وحید هروآبادی بازداشت شده، خانمش خبر بازداشت را منتشر کرده، عرزشی و برانداز به همسرش به خاطر عکس پروفایل بدون حجاب حمله کردند، اما وحید همان شخصی است که نه برای عکس یادگاری بلکه برای کمک، به بیمارستان لقمان اومد و چند شبانه روز در بیمارستان کنار ما بالای سر بهنام بود...
گذشت اون زمانی که می‌گفتند اتحاد اتحاد رمز پیروزی؛ حالا مدتهاست که شعار ناسزا ناسزا رمز پیروزی جانشین آن شده! البته رمز پیروزی آخوندها!
در زیر دو توییت ابراهیم الله‌بخشی و ‏‏‏مریم جعفری آذرمانی، همسر وحید هِروآبادی، سیل توییت‌های سرشار از توهین و ناسزاهای رکیک، سرازیر شد! تنها  کار دلیرانه و دلاورانه برخی براندازان داخل و خارج ایران!
حتمن آنها گمان می‌کنند با این  ناسزاهای رکیک، میشه یکشبه حکومت آخوندها را سرنگون کرد!
ابراز همدردی با ‏‏‏مریم جعفری آذرمانی:
در پاسخ به ابراهیم الله‌بخشی، مبارز و زندانی سیاسی سابق، دوست و هم‌‌مسلک بهنام محجوبی:
نخستین بار نام وحید هِروآبادی را در توییتر ابراهیم الله‌بخشی، زندانی سابق و دوست بهنام محجوبی، زمانی که مجبور به خارج شدن از ایران شده بود دیدم که برایش آرزوی موفقیت کرده بود.
کنجکاو شدم ببینم این چه آخوندی است که چنین جراتی کرده! به صفحه توییترش که نگاه کردم، دیدم مطالبی نوشته که بسیاری از براندازان پرمدعا٬ جرات نوشتن آن را ندارند!
 این براندازان دلیر که تنها شجاعتشان استفاده از ناسزاهای رکیک است. زمانی که بهنام محجوبی بیمارستان بود، جرات نکرده بودند حتا چند صد متری بیمارستان پیدایشان شود! نمی‌دونم چند نفر از این براندازانِ شجاع در توییترشان از زجری که بهنام محجوبی و دیگر جان‌باختگان، زندانیان سیاسی و خانواده‌ایشان کِشیدند و می‌کِشند، نوشتند و می‌نویسند؟
به عرزشی‌ها البته ایرادی نیست! اونا هر چه رکیک تر بنویسند، دستمزدشان بیشتر میشه! 
برخی از توییت‌های وحید هِروآبادی
توضیح درباره خانواده  انصاری‌فر در تصویر زیر




نام این عرزشی رو هم به یاد داشته باشید تا هر وقت حکومت آخوندها سرنگون شد، ببینیم چی می‌نویسه!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر