۱۴۰۱ تیر ۲۰, دوشنبه

اندر باب حکم اعدام کیوان امام‌وردی

کیوان امام‌وردی، اوایل شهریور ۱۳۹۹ در پی افشاگری ده‌ها زن در توییتر و اینستاگرام بازداشت شده بود. به‌گفتۀ شاکیان، او به قربانیان خود پس از خوراندن نوشیدنی حاوی مواد بیهوش‌کننده به آنها تجاوز می‌کرد و حین تجاوز از آنها، فیلمبرداری هم می‌کرده!
به گفته حسین رحیمی، فرمانده پلیس تهران: کیوان امام‌وردی، متهم به تجاوز جنسی، اعتراف کرده که طی ۱۰ سال به بیش از ۳۰۰ دختر تجاوز کرده است. همچنین گفت که از مخفی‌گاه متهم فیلم‌هایی از تجاوز او به ۴۶ دختر کشف شده است.
حالا یه سری از شیفتگان موجود دوپا و روشنفکران دلسوزِ مخالف با اعدامِ شکنجه‌گران٬ قاتلان ناموسی، اسیدپاشان٬ متجاوزان جنسی، آدمکشان حرفه‌ای و قاتلان زنجیره‌ای برای کیوان امام وردی هشتگ #نه_به_اعدام  راه انداختن! و شاکیان و قربانیان را در محذوریت اخلاقی قرار داده‌اند که اگر حکم کیوان امام‌وردی اعدام است از شکایت خود صرف نظر کنند!
این یکی هم که هنوز اعدام نشده، اشکش سرازیر شده!
خیلی دوست دارم بدونم از دید آنها که هشتگ #نه_به_اعدام را راه انداخته‌اند، مجازات اعضای «گروه قنات» که منوچهر هنری ۱۷-۱۶ ساله را شبانه گرفتند و در گونی کردند و بدنش را از بالا تا پایین با مته سوراخ کردند و بعد هم او را انداختند داخل قنات، چیست تا به پر قبای انسانیت برنخوره؟
 توهین‌آمیز و بی‌شرمانه تر اینه که بالای توییت #نه_به_اعدام شاکر بهروزی، زندانی سیاسی کُرد که پس از ابلاغ حکم اعدام به «مکانی نامعلوم» منتقل شده، توییت زدن #نه_به_اعدام کیوان امام‌وردی!
جناب پیمان عارف هم با خودش گفت خوبه منم یه نظر جانانه بدم!
این حکم تنها دو نتیجه به بار خواهد آورد:
۱-جان انسانی ستانده می‌شود!
۲-دیگر هیچیک از قربانیان چنین تجاوزهایی جرات مراجعه به مکانیسم‌های قضایی را نخواهند داشت!
البته یه نتیجه سوم هم داره! با اعدام این پست فطرتِ بد همه چیز، کسانی مانند افشین عموزاده، استاد هنر دانشگاه گیلان، متخصص در تهدید و تجاوز جنسی به دانشجویان، کاندیدای تایید صلاحیت شده شورای شهر رشت، حساب کار کمی دستشان می‌آید. 
هرچند که این یکی از مجازات قسر دررفت ولی اجل مهلتش نداد!
کجا بودند این طرفداران حقوق متجاوزان جنسی زمانیکه ده روز پیشتر، «ایمان صفری راد» را به اتهام لواط به عنف (رابطه جنسی رضایتمندانه دو مرد با یک‌دیگر) اعدام کردند؟
این یکی خیلی باحاله! علمی فکر می‌کنه! میگه: «این بیمار جنسی به جای اعدام باید حبس ابد بگیره و تحت درمان باشه تا روزی که تو این دنیا هست، نتیجه و پیشرفت درمانش باید در دانشگاه تدریس بشه تا این روش برای درمان بیماران جنسی دیگر مورد استفاده قرار بگیره...»
پیش از پیشنهاد شما، کشورهای دیگه از این کارها زیاد کردند و نتیجه ای نداشت! عمو جان! ولی پیشنهاد خوبیه برای دزدان و مفتخوران حکومتی که یه بودجه ای از کشور هم برای «تحقیق درباره متجاوزان جنسی» اختصاص بدن و کلی از این راه بالا بکشند!
مانند دیگر اکتشافات و تحقیقاتشان از جمله  و تولید واکسن کرونا!
بعدش هم همه‌ی واکسن‌ها رو بریزن دور!
روزنامه «شرق» چاپ تهران روز دوشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۱، از رسوب میلیون‌ها دوز واکسن تولیدی شرکت‌های داخلی ایران خبر داده که تاریخ انقضای آن‌ها نزدیک می‌شود و نه خواهان داخلی و نه مشتری خارجی دارد.
بر اساس این گزارش، شرکت سیناژن شش میلیون، پاستور سه میلیون، رازی چهار میلیون، نورا ۲.۵ میلیون و اکتوورکو سه میلیون دُز واکسن روی دست‌شان مانده است که تاریخ مصرف آن در حال انقضاست.
خلاصه اینکه اینطور خشک و خالی نمیشه! وقتشه یه توفان توییتری شیطون بلا برای این مرد نازنینِ متجاوز راه بندازین!
یکی از قربانیان تجاوز کیوان امام وردی: بخشش از بزرگانه، من بزرگ نیستم...
البته بزرگان توییتری کیوان متجاوز را بخشیده‌اند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر