۱۴۰۲ اردیبهشت ۱۰, یکشنبه

در حاشیه فراخوان وحید بهشتی به راهپیمایی عظیم لندن

برای در لیست تروریستی قرار دادن سپاه پاسداران
در جریان این فراخوان٬ خیلی‌ها که مدام دم از اتحاد و همبستگی می‌زدند٬ ذات خودشون رو نشون دادن! خامنه‌ای و سپاهِ جلادانش فراموش می‌شه و دشمن اصلی می‌شه حامد اسماعیلیون!
بسیاری از انقلابیون٬ بخصوص پادشاهی‌خواهان خارج از ایران٬ این فراخوان را پوشش ندادند.
داریوش معمار٬ شاعر و روزنامه‌نگار ایندیپندنت فارسی که منو یاد «آبراهام صهبا» میندازه وظیفه خبرنگاری‌اش را به نحو احسن انجام داد و در روز راهپیمایی بجای انتشار اخبار فراخوان٬ مهم‌تر دید تا روش تهیه خورش قیمه رو برای خانواده‌های جان‌باختگان و مبارزان داخل ایران توییت کنه!
توییتر ایندیپندنت فارسی با تحریف موذیانه و مغرضانه فراخوان وحید بهشتی٬ نوشت: روز شنبه ۲۹آوریل به دعوت حامد اسماعیلیون فعال سیاسی، راهپیمایی برای تاکید بر خواسته «تروریستی اعلام شدن سپاه پاسداران» در لندن انجام گرفت.
درحالیکه این فراخوان را ده روز پیشتر٬ وحید بهشتی در ۵۶مین روز تحصن و اعتصاب غذایش برای در لیست تروریستی قرار دادن سپاه پاسداران داده بود و حامد اسماعیلیون مانند بسیاری دیگر از این فراخوان حمایت کرده بود.
توییتر ایندیپندنت فارسی از جمعیت عظیم مردم شرکت کننده در راهپیمایی و سخنرانی شخصیت‌هایی مانند امید جلیلی، فعال حقوق بشر و کمدین، فعالان حقوق بشر اوکراینی٬ علیرضا آخوندی٬ ریچارد رتکلیف، همسر نازنین زاغری٬ رحیم بندویی، عضو شورای مرکزی حزب مردم بلوچستان٬ لیام فاکس از اعضای پارلمان بریتانیا٬ آنتیا مکین‌تایر، نماینده پیشین پارلمان اروپا٬ عظمت اژدری، از خانواده جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی٬ رویا و مهسا پیرایی دختران مینو مجیدی، اولین زنی کە در اعتراضات اخیر در کرمانشاە جان باخت و بسیاری دیگر از فعالان حقوق بشر ایرانی و خارجی٬ تنها فیلمی از گروهی پادشاهی‌خواه را بنمایش گذاشت که با دعوت کارگران داخل ایران به اعتصاب٬ لب گود نشسته و می‌گفتند لنگش کن!
این گروه از پادشاهی‌خواهان راهپیمایی را تحریم کرده بودند در تجمعی موازی در نقطه‌ای دیگر از لندن راهپیمایی کردند.
وحید بهشتی: باید اختلافات را کنار بگذاریم و اول حق‌مان را بگیریم و بعد از رفتن جمهوری اسلامی با هم رقابت کنیم.
 فارغ از هر اختلافی هدف ما خون‌خواهی مهسا، نیکا و تمام کشته‌شدگان این ۴۴ سال است. ما باید فقط ایران را در نظر بگیریم، چه طرفدار پادشاهی باشیم چه جمهوری خواهی. اختلاف‌هایی در اپوزیسیون به‌وجود آمده، امیدوارم تجمع لندن شروع همبستگی دوباره باشد.
همزمان با  تجمع لندن٬ در فرانکفورت هم تجمع پادشاهی‌خواهان برگزار شد.
یاسمین‌پرستان چنان آبروریزی راه‌انداخته بودن که حتا ارتش سایبری هم نیازی ندید تا کامنتی بگذارد!
تو قلب ما کیه و چیه؟ یاسمین پهلویه
عاشق کیه وفا چیه؟ یاسمین پهلویه
شاهین نجفی باید جلوش لنگ بندازه!
شاهزاده چنان بخودش غره شده که حواسش نیست
چند ویدیو از تجمع ایرانیان در لندن شنبه ۹ اردیبهشت
هزاران نفر از ایرانیان امروز در لندن در یک راهپیمایی و تجمع در مقابل دفتر نخست وزیر بریتانیا خواهان تحریم سپاه پاسداران به عنوان یک سازمان تروریستی شدند.
همخوانی سرود «ای ایران» در تجمع پرشمار ایرانیان در لندن
شعار «آزادی برای ایران» در تجمع اعتراضی لندن شنبه ۹ اردیبهشت
شصت و هفتمین روز ⁧اعتصاب غذا⁩ در مقابل وزارت خارجه بریتانیا 
روز گذشته ما مردم با عشق و همبستگی، یک بار دیگر به جهانیان نشان دادیم؛ «بر آن عهد که بستیم هستیم».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر