۱۴۰۲ شهریور ۲۵, شنبه

کردستان ۲۵ شهریور ۱۴۰۲

بر اساس گزارشات و ویدیوهای رسیده به هه‌نگاو، تاکنون بازاریان کُردستان علیرغم فشارهای قبلی و اخذ تعهد، در ١٣ شهر در اعتصاب کامل به سر می‌برند.
شهرهای زیر بە خاموشی فرو رفتە و کرکرە مغازەها را پائین کشیدەاند!
ایلام٬ سنندج٬ مهاباد٬ بوکان٬ کرمانشاە٬ میاندواب٬ مریوان٬ دیواندرە٬ اشنویە٬ سقز٬ جوانرود٬ آبدانان٬ درەشهر٬ دهگلان٬ پاوە٬ ارومیە٬ قروە٬ بیجار٬ روانسر٬ کامیاران٬ پیرانشهر٬ بانە...
رنگ آبی اعتصابات
کیوان رسولی: دریافتی از کوردستان!
تا حالا همچین چیزی ندیدەام، حتی کارگرهای باغهای سیب و کشاورزان هم دست از کار کشیدەاند و بە اعتصاب عمومی پیوستەاند، فضا بسیار ملتهب است و هر لحظە امکان انفجار وجود دارد!
قدرت اول منطقه از ترس فراخوان احزاب کردستان ایران و سالگرد انقلاب زن_زندگى_آزادى‌ فقط مونده یه ار پی جی بده دست خامنه‌ای و بیاد سقز! 
تصویری از جاری شدن آب سد چراغ ویس در رودخانه سقز که توسط نیروهای امنیتی برای انسداد راه فرعی منتهی به آرامستان آیچی، انجام گرفته است. نیروهای امنیتی به صورت کامل راه اصلی به آرامستان را مسدود کرده‌اند.
 در حال حاضر و بر اساس موازین بین‌المللی تنها نهاد تروریستی که در کردستان حضور دارد، سپاه پاسداران است.
هه‌نگاو تاکید می‌کند که انتشار اخباری تحت عناوین "انهدام گروه‌های تروریستی" ، "بازداشت‌ تروریست‌ها" و عناوینی از این دست کذب محض و سناریوی نهادهای امنیتی برای سرکوب خونین در شهرهای کُردستان است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر