۱۴۰۳ خرداد ۳۰, چهارشنبه

گروگان آوردیم، جلادمون رو بردیم!

پیت نفت آوردیم٬ آبروتون رو بردیم!
حمید نوری معروف به «حمید عباسی»، دادیار سابق زندان گوهردشت، به دو اتهام اصلی «جنایت جنگی از نوع بین‌المللی» و «قتل عمد» در سوئد به مدت ۹ ماه محاکمه و محکوم به حبس ابد شده بود٬ آزاد(مبادله) شد!
هیتلر بی‌خود خودکشی کرد می‌رفت سوئد!!!
توبیاس بیلستروم، وزیر خارجه سوئد در واکنش به مبادله حمید نوری با دو زندانی سوئدی و ایرانی-سوئدی گفت: «بدون شک سوئد بخشی از این مسئولیت را به عهده دارد که با تبدیل این کشور به مکانی بهتر، موجب شود که کشورهای بیشتری به حقوق بشر احترام بگذارند!!!»

نکته اخلاقی:
کشورهای غربی طرفدار حقوق بشر! لطفن هر چی تروریست و جنایتکار جنگی در زندان‌هاتون دارین٬ حاضرشون کنید و برای احترام به حقوق بشر با یه گروگان جمهوری اسلامی تاخت بزنید!
ولی درواقع من اصلن ناراحت نیستم که حمید نوری رو آزاد کردن! بجای اینکه تو زندان‌های سوئد حال کنه٬ مطمئنم بلایی بدتر از آنچه سر رییسی آوردن، سرِ اینم میارن!
از نگاهش معلومه فهمیده چه آشی قراره براش بپزن!
آزادی و بازگشت حمید نوری ثابت کرد که کشورهای جهان، تنها به فکر لیسیدن کون آخوندها هستند تا چیزی از توش به نفع خودشون دربیارن!
توبیاس بیلستروم، وزیر خارجه سوئد در واکنش به مبادله حمید نوری با دو زندانی سوئدی و ایرانی-سوئدی گفت: «بدون شک سوئد بخشی از این مسئولیت را به عهده دارد که با تبدیل این کشور به مکانی بهتر، موجب شود که کشورهای بیشتری به حقوق بشر احترام بگذارند.»

نکته اخلاقی:
کشورهای غربی طرفدار حقوق بشر! لطفن هر چی تروریست و جنایتکار جنگی در زندان‌هاتون دارین٬ حاضرشون کنید و برای احترام به حقوق بشر با یه گروگان جمهوری اسلامی تاخت بزنید!
از کشوری که در قرن۲۱م هنوزم مثل قرون وسطا پادشاه داره که با پول مردم کشورش فقط مفت می‌خوره و کیف می‌کنه و اجازه و عرضه تصمیم‌گیری نداره بیشتر از این انتظار نمی‌رفت!

البته دورشاح ما خیلی فعاله!!!
۴۰۰هزار نفر بهش وکالت دادن٬ اونم خودشو وکیل ۸۰میلیون ایرانی می‌دونه و با هر کشوری که دلش خواست دوستی یا دشمنی می‌کنه، خودش و زنش هر گُهی خواستن می‌خورن٬ فرمان عفو سپاه پاسداران و مرگ دیگران را صادر کنن!
تازه قراره هر وقت زمان آن فرا رسید، سالی ۶ماه هم بیاد ایران برای دزدی و مفتخوری و فضولی در کار دولت!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر