۱۳۹۰ شهریور ۲۴, پنجشنبه

پنجاه ضربه شلاق بر پیکرسمیه توحیدلو دانشجوی دکترای جامعه شناسی

فعال ستاد میرحسین موسوی شلاق خورد
جرس: اجرای حکم پنجاه ضربه شلاق سمیه توحیدلو، از فعالان ستاد میرحسین موسوی روز گذشته در حالی که زنجیر به دست و پایش بسته بودند، انجام شد.
پنجاه ضربه شلاق در حالی بر پیکر این دانشجوی دکترا وارد آمد که احمدی نژاد ایران را آزاد ترین کشور جهان خوانده
و در آستانه سفر به نیویورک خبر از آزادی دو کوهنورد امریکایی داده  که به گفته مقامات قضایی جمهوری اسلامی جرم جاسوسی شان محرز است.

از سوی دیگر، همزمان با ادعاهای اصولگرایان برای تلطیف فضای سیاسی کشور و تشویق مردم به شرکت فعال در انتخابات مجلس، حکم شلاق این نویسنده و وبلاگ نویس و فعال عرصه انتخابات در اوین اجرا شد.
سمیه توحیدلو از فعالان ستاد موسوی نقش زیادی در برپایی زنجیره انسانی سبز از راه آهن تا تجریش داشت و از برنامه ریزان اصلی آن بوده است.
وی پس از اینکه با قید وثیقه از زندان آزاد شد،  به یک سال زندان و پنجاه ضربه شلاق محکوم شد.
به گزارش رسیده به جرس، حکم یک سال زندان وی بخشیده شد اما حکم شلاق این دانشجوی دکترای جامعه شناسی روز گذشته در اوین توسط یک بازجوی مرد انجام شد.
او عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشکده فنی سالهای ۷۶ تا ۸۰ ، عضور شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه تهران، دانشجوی دکتری جامعه‌شناسی دانشگاه تهران و نویسنده وبلاگ بر ساحل سلامت است. توحیدلو یکی از اعضای فعال ستاد میرحسین موسوی در زمان انتخابات ریاست جمهوری بود که فردای انتخابات بازداشت شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر