۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۹, چهارشنبه

پیروزی شیرین در مبارزات تبلیغاتی علیه شکلات کیت کت "Kit Kat"

سرانجام پس از دو ماه مبارزات تبلیغاتی علیه کارخانه شکلات سازی نستله " Nestlé " توسط صلح سبز "Greenpeace" این کارخانه تصمیم گرفت از خریداری روغن نخلی که حاصل از قطع درختان جنگل های بارانی اندونزی است خود داری نماید.
دو ماه پیش صلح سبز"Greenpeace" مبارزات تبلیغاتی را علیه کارخانه شکلات سازی نستله اغاز کرد.دلیل این اعتراضات خرید روغن نخلهائی بود که این شرکت جهت تولید محصولات خود از نخل کاران اندونزی میخرید. کاشتن این نخلها به بهای نابودی جنگلهای بارانی اندونزی و محیط زیست حیوانات بخصوص اورانگوتان میباشد.قسمت اعظم این پیروزی را باید ممنون صد ها هزار ایمیل ،تماس تلفنی و کارتهای اعتراضی امیزی بود که مردم سراسر جهان به کارخانه نستله فرستادند و یا با فرستادن پیام از طریق توئیتر، فیس بوک و...
خواستن توانستن است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر