۱۳۸۹ مرداد ۱, جمعه

زبان پر ز یاوه روان پرگناه ...

افتتاح شعبه ای جدید از ولایت ائمه اطهار و ولایت رسول الله:
اعلیحضرت امام علی خامنه ای
اطاعت از ولی امر مسلمین نشانه التزام به ولایت فقیه می باشد
به گزارش خبرنگار سحام نیوز، رهبر انقلاب در استفتاء جدیدی چگونگی التزام به ولایت فقیه را اعلام نمودند.
در این استفتاء که در پایگاه خبری پارلمان نیوز آمده است، از ایشان سوالی پرسیده شده که خواهشمند است در خصوص«التزام به ولایت فقیه» توضیح دهید؛ به عبارت دیگر چگونه باید عمل نماییم تا بدانیم که به جانشین بر حق آقا امام زمان (عج) اعتقاد و التزام کامل داریم؟

رهبر انقلاب در پاسخ به این استفتا بیان نمودند: “ولایت فقیه به معناى حاکمیت مجتهد جامع‌الشرایط در عصر غیبت است و شعبه‌اى است از ولایت ائمه اطهار (علیهم السلام) که همان ولایت رسول الله (صلى الله علیه وآله) مى‌باشد و همین که از دستورات حکومتى ولى امر مسلمین اطاعت کنید نشانگر التزام کامل به آن است.”


سخن را به اندازه ٔ مایه گوی

حذف استفتای مربوط به التزام به ولایت فقیه از سایت آیت الله خامنه ای
سحام نیوز:سایت وابسته به دفتر آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران، استفتایی از او را که درباره التزام به “ولایت فقیه” است از صفحه خود حذف کرد.
خبرگزاری های ایران سه شنبه ۲۰۱-۷-۲۰۱۰ استفتایی از آیت الله علی خامنه ای به نقل از سایت دفتر او درباره التزام به ولایت فقیه متشر کرده بوند که رهبر جمهوری اسلامی التزام به این اصل را در پاسخ به این استفتا واجب شرعی دانسته بود.
آیت الله خامنه ای در پاسخ به این استفتا نوشته بود: ” ولایت فقیه به معنای حاکمیت مجتهد جامع‌الشرایط در عصر غیبت است و شعبه‌ای است از ولایت ائمه‌ اطهار که همان ولایت رسول الله می‌باشد و همین که از دستورات حکومتی ولی امر مسلمین اطاعت کنید، نشانگر التزام کامل به آن است.”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر