۱۳۹۰ آبان ۲۲, یکشنبه

بسیجیان آدمکش تهران قطع درختان توسط عوامل سفارت انگلیس را محکوم کردند

وقتی بسیجی های آدمکش و حیوان کش و نابود کننده محیط زیست ایران، ناگهان درخت دوست میشوند!!!
ضمن ابراز انزجار و تنفر عمیق از عمل قاتلان انگلیسی درختان ایران،کجا بودند این "دوستداران!" محیط زیست که احتیاجی به گرفتن جواز برای تظاهرات ندارند
وقتی با یورش نیروهای سازمان بنادر و کشتیرانی، ۸ هکتار از باغ گیاه شناسی نوشهر تخریب شد؟
وقتی در داخل محدوده شهر سنندج، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان  با حکم قضایی، بیش از سه هزار و ٤٠٠ اصله درخت را قطع کرد؟
وقتی بيش از ٢٥٠ درخت كه عمر برخی از آنها بالغ بر ٢٠ سال بود، ظرف مدت کوتاهی در تهران قطع شد تا بجای آن ساختمان مسکونی بسازند؟
وقتی که ٥٠٠ درخت در بزرگراه چمران قطع شد؟
وقتی ده‌ها اصله درخت قدیمی محوطه مرکز تحقیقات استراتژیک توسط شهرداری تهران قطع شد؟
وقتی درختان کهنسال را برای توسعه مقبره امامزاده قطع میکنند و جناب عباسعلی نوبخت، سرپرست اداره كل مازندران(منطقه ساری) درختان قطع شده را از نوع "آزاد!!!" مینامد؟
وقتی درختان کهنسال گیلان را به بهانه‌ی مبارزه با "خرافات!" قطع کردند؟


وقتی که چندین درخت ٢٠٠ ساله "بابل" در محله چهارباغ رایانی شهر بوشهر، در مقابل چشمان حیرت زده سکنه منطقه و طبیعت دوستان بوشهری قطع شدند؟
درختان ٥ هکتار از زمینهایی که در منطقه رایانی بوشهر توسط ستاد اجرایی فرمان خمینی "تملیک!" و به "مزایده!" گذاشته شده بود و به وسیله "کنسرسیومی؟!" خریداری و جهت عملیات "ساخت و ساز!" در آنها اقدام شد.
وقتی که با قطع درختان پارك شرقی طاق‌بستان کرمانشاه، ٣٦ هزار متر مربع از مساحت اين پارك با حكم قضايی تخريب شد؟
  حالا بازهم بگویید این مسئله سیاسی نیست! مطمئن باشید این عده ای که در اینجا گرد هم آمده اند و برای درختان سینه چاک میدهند و گلویشان را پاره میکنند، به تنها چیزی که فکر نمیکنند مرگ غم انگیز ودردناک این درختان است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر